Cacao-truffel ceremonie
vrijdag 4 februari 2022 om 12:20
Je wil gaan trippen?
https://www.drugsinfo.nl/paddos/wat-je- ... ver-paddos
https://www.drugsinfo.nl/paddos/wat-je- ... ver-paddos
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
vrijdag 4 februari 2022 om 12:28
Ik ken iemand die dat doet/organiseert en dat is een hele rare wereldvreemde zweefteef. Het is mijn favoriete facebookaccount om ongegeneerd te voyeureren.
Chakra ceremonies om de yoni te reinigen met de helende werking van gebrande cacao.
Ze is niet gevaccineerd en vond knuffelen met kwetsbaren het heilzaamste wat je voor die arme bejaarden kon doen omdat de overheid ze gevangen had in de verzorgingstehuizen.
Verder is ze vooral een knettergekke wappie met hele rare denkbeelden, maar, dat moet ik zeggen, al mijn minuten in wachtkamers zouden stukken minder aangenaam zijn zonder haar.
Heb je hier wat aan denk je?
Chakra ceremonies om de yoni te reinigen met de helende werking van gebrande cacao.
Ze is niet gevaccineerd en vond knuffelen met kwetsbaren het heilzaamste wat je voor die arme bejaarden kon doen omdat de overheid ze gevangen had in de verzorgingstehuizen.
Verder is ze vooral een knettergekke wappie met hele rare denkbeelden, maar, dat moet ik zeggen, al mijn minuten in wachtkamers zouden stukken minder aangenaam zijn zonder haar.
Heb je hier wat aan denk je?
vrijdag 4 februari 2022 om 12:47
Ik zou me er niet aan wagen. Paddo’s en truffels zijn moeilijk te doseren omdat je nooit weet hoe sterk het is en de trip houdt zo een paar uur aan. Heb je een bad trip dan zit je daar dus zo een paar uur in. Gadver, dankje feestelijk.
Neem dan gewoon een jointje ofzo, dat werkt ook vrij snel weer uit als het niet lekker valt
Neem dan gewoon een jointje ofzo, dat werkt ook vrij snel weer uit als het niet lekker valt
vrijdag 4 februari 2022 om 12:48
https://hermanenhelena.nl/info/cacao-en-truffels
Dit kan zorgen voor pittige ervaringen omdat je heel duidelijk te zien krijgt wat je angsten, overtuigingen, pijnen, trauma's, etc. zijn. De Truffels maken deze zichbaar en voelbaar.
Nou, klinkt gezellig
Dit kan zorgen voor pittige ervaringen omdat je heel duidelijk te zien krijgt wat je angsten, overtuigingen, pijnen, trauma's, etc. zijn. De Truffels maken deze zichbaar en voelbaar.
Nou, klinkt gezellig
vrijdag 4 februari 2022 om 12:52
Heerlijk dat soort mensen op social medianinanoname schreef: ↑04-02-2022 12:28Ik ken iemand die dat doet/organiseert en dat is een hele rare wereldvreemde zweefteef. Het is mijn favoriete facebookaccount om ongegeneerd te voyeureren.
Heb je hier wat aan denk je?![]()
vrijdag 4 februari 2022 om 13:04
Wat ik kwalijk vind aan deze ‘ceremonies’ is dat ze doen alsof het allemaal heel mindful is. Nee, truffels zijn gewoon psychedelica en je gaat er van trippen. Dat kan best leuk zijn, maar ik vind de waarschuwingen bij zulke sites echt ondermaats.Desayuno schreef: ↑04-02-2022 12:48https://hermanenhelena.nl/info/cacao-en-truffels
Nou, klinkt gezellig
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
vrijdag 4 februari 2022 om 13:08
vrijdag 4 februari 2022 om 13:11
Ik vind dat dus echt verrukkelijk. Het is bij sommige mensen echt alsof je in hun hoofd kunt kijken.
vrijdag 4 februari 2022 om 13:23
Haha ja, daar heb je zelfs geen truffels voor nodig.ninanoname schreef: ↑04-02-2022 13:11Ik vind dat dus echt verrukkelijk. Het is bij sommige mensen echt alsof je in hun hoofd kunt kijken.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
vrijdag 4 februari 2022 om 13:37
En de begeleiding, voorbereiding, plan van hulp wanneer het mis gaat, in het holst van de nacht, door inderdaad de mensen die ook onder de gele paraplu's lopen...Chienandalou schreef: ↑04-02-2022 13:04Wat ik kwalijk vind aan deze ‘ceremonies’ is dat ze doen alsof het allemaal heel mindful is. Nee, truffels zijn gewoon psychedelica en je gaat er van trippen. Dat kan best leuk zijn, maar ik vind de waarschuwingen bij zulke sites echt ondermaats.
Ik heb er wel eens naar gekeken, maar ik haakte af omdat ik me niet ga overgeven in de handen van dit type mens. Ik vertrouw hen daar niet mee.
vrijdag 4 februari 2022 om 13:45
Zijn gewoon synthetische hallucinogenen, ontwikkeld omdat ayahuasca verboden is en volgens de drugswet dit nog niet. Heeft niets met natuurlijk, truffles of cacao te maken, men kleed het alleen wel zo in. En authenthiek is het ook niet, zijn synthetische drugs. Maar goed voor alles is een markt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 4 februari 2022 om 13:49
Synthetisch is het niet, maar truffels zijn inderdaad nog niet verboden, paddo’s wel. Terwijl het effect soortgelijk is.viva-amber schreef: ↑04-02-2022 13:45Zijn gewoon synthetische hallucinogenen, ontwikkeld omdat ayahuasca verboden is en volgens de drugswet dit nog niet.
En dit soort ceremonies trekt toch vaak mensen aan die niet helemaal stabiel zijn, dat lijkt me juist een slechte reden om hier aan te beginnen en je over te geven aan een ‘zweefteef’ die hallucineren en/of trippen een ‘reis door je ziel’ noemt.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
vrijdag 4 februari 2022 om 13:58
Het is wel synthetisch, de natuurlijks stoffen uit paddenstoelen, zijn allemaal verboden. Zij maken de stof van paddenstoelen na in een lab met een kleine scheikundige afwijking zodat het net buiten de opiumwet valt.
Er zitten onderdeeltjes-stukjes in van de stof psilocybine zoals die een paddenstoelen voorkomt, maar verder is het chemische nagemaakt, omdat de natuurlijk stoffen verboden zijn.
Er zitten onderdeeltjes-stukjes in van de stof psilocybine zoals die een paddenstoelen voorkomt, maar verder is het chemische nagemaakt, omdat de natuurlijk stoffen verboden zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.