Gezondheid alle pijlers

Cesar of fysio - lichaamshouding?

10-08-2014 21:29 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan om iets te gaan doen aan mijn lichaamshouding. Van mezelf ben ik al erg stijf maar heb ook een holle rug en korte hamstrings. Daarnaast heb ik ook nog eens na een dag wandelen/festival bezoeken zo'n gigantische pijn aan mijn voeten dat ik bijna niet meer kan lopen. Heb al wel zooltjes aangemeten gekregen en dat helpt wel wat, maar alsnog heb ik op zo'n dag waarbij ik veel sta of loop pijn.

Nu zoek ik op cesar en fysiotherapie. Maar wat is nou daadwerkelijk het verschil? Heb ook wel ooit eens mensendieck gehad maar dat vond ik wat "lafjes".
Ik zal dan gaan voor cesar therapie, die gaan echt met je houding bezig en krijg je oefeningen mee die je dan moet doen.

Ik heb zelf een beschadiging aan mijn rug spieren waardoor mijn hele houding verkeerd is.

Ik heb toen 2 jaar fysiotherapie gehad en toen kreeg ik daar te horen we kunnen niets meer voor je doen.

Toen heb ik cesar therapie gekregen en dat hielp echt.

Hoop dat je hier wat aan hebt
Lang geleden (zo'n 17 jaar) heb ik cesar therapie gehad voor mijn rugklachten die ook veroorzaakt werden door mijn houding.

Het heeft goed geholpen en veel van de tips en oefeningen die ik toen kreeg gebruik ik nog steeds. Hele simpele dingen vaak, die ik gewoon thuis kan doen. Ik vond het heel nuttig.
Ik denk dat de therapeut onderscheidener is dan de leer van cesar of mensendieck
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven