citalopram
maandag 24 maart 2014 om 16:28
maandag 24 maart 2014 om 16:30

maandag 24 maart 2014 om 16:47
Ja het is ook zo idd dat je van alles wel
Wat kan krijgen maar omdat mijn paniek aanvallen al best erg heftig zijn(voor mijn gevoel) vind ik het erg eng dat ze de eerste 2 weken kunnen toenemen , heb er wel exstra Oxozepam bijgekregen om erbij te nemen , ik ben in therapie voor mijn aanvallen en heb dan Oxozepam die ik zo nu en dan slik er voor maar ben er eigelijk niet zo een fan van
Wat kan krijgen maar omdat mijn paniek aanvallen al best erg heftig zijn(voor mijn gevoel) vind ik het erg eng dat ze de eerste 2 weken kunnen toenemen , heb er wel exstra Oxozepam bijgekregen om erbij te nemen , ik ben in therapie voor mijn aanvallen en heb dan Oxozepam die ik zo nu en dan slik er voor maar ben er eigelijk niet zo een fan van
maandag 24 maart 2014 om 16:59
maandag 24 maart 2014 om 17:00
Ik heb het ook een jaar geslikt voor een paniekstoornis i.c.m. therapie. Ook ik was bang dat de klachten erger zouden worden de eerste twee weken, maar had daarvoor ook oxazepam gehad om de ergste klachten te verminderen. En wat was ik blij dat ik doorgezet had! Ik merkte weinig van de bijwerkingen en kwam weer tot leven. (Ik ben wel veel aangekomen in dat jaar, misschien ook omdat ik me zo goed voelde... )
maandag 24 maart 2014 om 17:04
Nogmaals wat heb je nog meer geprobeerd om de aanvallen te verminderen?? Ik was ook te bang voor ad, maar door therapie, psychofysio, haptonomie, sporten, bibliotheek studie (alles erover lezen hoe het werkt en welke biologische processen er gaande zijn enz.), praten met lotgenoten ed. ben ik er zonder medicijnen vanaf gekomen. Misschien helpt iets anders ook?
maandag 24 maart 2014 om 17:14
maandag 24 maart 2014 om 18:06
Ligt het niet ook in de lijn der verwachting dat je in de stress schiet over de bijwerkingen, gezien je paniekstoornis? Voor elk medicijn valt nl. wel zo´n bijsluiter te maken. Het zijn echter meestal uitzonderingen om de ergst mogelijke bijwerkingen te krijgen.
Mijn bijwerkingen (die ook weer overgingen) waren lichte misselijkheid, gevoelige maag/darmen, anorgastisch en koppijn wat ik me nog meen te kunnen herinneren. Is nl. al een tijdje geleden dat ik begonnen ben. Enige dat ik nog steeds heb is een grotere vermoeidheid. Alle andere bijwerkingen zijn binnen een aantal weken tot een half jaar (anorgastisch) weggetrokken.
Ik zou het een kans geven als je al zolang last hebt van jezelf. Ik heb geen idee of citalopram geschikt is voor jouw klachten, maar voor mijn klachten zijn ze een grote steun!
Mijn bijwerkingen (die ook weer overgingen) waren lichte misselijkheid, gevoelige maag/darmen, anorgastisch en koppijn wat ik me nog meen te kunnen herinneren. Is nl. al een tijdje geleden dat ik begonnen ben. Enige dat ik nog steeds heb is een grotere vermoeidheid. Alle andere bijwerkingen zijn binnen een aantal weken tot een half jaar (anorgastisch) weggetrokken.
Ik zou het een kans geven als je al zolang last hebt van jezelf. Ik heb geen idee of citalopram geschikt is voor jouw klachten, maar voor mijn klachten zijn ze een grote steun!
maandag 24 maart 2014 om 19:59
maandag 24 maart 2014 om 20:18