Gezondheid alle pijlers

constant prikken in linkerborst

03-01-2012 15:43 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Sinds anderhalve week heb ik permanent vreemde prikken in de linkerborststreek, het is ook niet na een inspanning ofzo (Na het kerstfeest dronk ik veel alcohol op korte tijd en werd ziek - het begon sinds dan maar ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft). Ik ging er vorige week reeds mee naar de dokter omdat ik dacht dat het mijn hart was maar hij beweerde van niet en kon ook niet dadelijk iets vinden. Heeft iemand dit ook al gehad, ik begin me zorgen te maken omdat het maar blijft duren... Bedankt en groetjes!
Stoppen met prikken, dat helpt

Ja, heb het ook wel gehad. Niets bijzonders. Ik heb het wel eens in tijden van spanning.
Ooit eens langdurig last van gehad. HA zei dat het een spier was, die krengen zit echt overál.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
wel ja maar ik heb momenteel niet echt stress ofzo, vandaar...

... jullie zijn echt geweldig... altijd snel reactie :-)
Ik heb ook wel eens hier en daar een stekende pijn. En dan een tijdje op dezelfde plek en dan weer ergens anders een tijdje. Volgens de dokter inderdaad vaak een spier dat onder spanning heeft gestaan. Kan met ( zelfs onbewuste) stress te maken hebben.

Ik dacht ook dat het mijn hart was, maar was dus niet zo
toevallig net ongesteld geweest? of moet je het nog worden?

kan makkelijk daardoor komen,

zelf heb ik dat vaak gehad tijdens de groei tot ongeveer mn 20ste , mijn zwangerschap en een week voor of na mijn vlaggetjesweek
nee niet ongesteld en ben al midden veertig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven