Gezondheid alle pijlers

Continu spierpijn

08-06-2010 11:14 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb nu al geruime tijd (week of 2, 3) last van erge spierpijn over mijn hele lichaam. Maar vooral in mijn armen en benen.

Zonder extreme inspanningen, overigens.De laatste dagen wordt het steeds erger.

Als ik eenmaal "op gang" ben gaat het wel weer, maar uit bed komen 's ochtends of opstaan nadat ik een tijd op de bank/stoel heb gezeten is erg lastig. Voel me dan erg stijf.

Ik weet het, er zijn ergere dingen, maar dit begint wel behoorlijk lastig te worden. Herkent iemand dit, en wat kan ik eraan doen?
Herkenning. Bij mij is het van de moeheid. Wat helpt is warmte. Tot vorige week sliep ik nog met een electrische deken.......

Verder slik ik, als ik echt wat wil doen, ibuprofen.
ik zou ook even langs de huisarts gaan. 2,3 weken onverklaarbare spierpijn klinkt absoluut niet gezond
Nou, ik heb het vandaag eens even op een rijtje gezet, en ik heb wel meer "rare" klachten. Misschien houdt het allemaal wel verband met elkaar. De spierpijn is een week of 2, 3 echt erg, maar daarvoor word ik ook al tijden erg stijf wakker. Duurt echt een paar uur voordat ik op gang ben gekomen. Bovendien is bij een maand of 3 geleden de ziekte van Pfeiffer geconstateerd.

Andere klachten:

-regelmatig diarree

-'s nachts erg transpireren

-nog steeds vaak erg vermoeid

-steeds terugkerende schimmelinfecties

Heb voor morgenmiddag een afspraak staan. Ben benieuwd.

Was alleen benieuwd of dit voor iemand herkenbaar is?
Burn-out of depressie? Heb je vooral last van je rug bij het opstaan?
Nee, geen depressie of burn out. Moet bloed prikken op heel veel dingen. Ben benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven