Continu spierpijn
dinsdag 8 juni 2010 om 11:14
Hoi,
Ik heb nu al geruime tijd (week of 2, 3) last van erge spierpijn over mijn hele lichaam. Maar vooral in mijn armen en benen.
Zonder extreme inspanningen, overigens.De laatste dagen wordt het steeds erger.
Als ik eenmaal "op gang" ben gaat het wel weer, maar uit bed komen 's ochtends of opstaan nadat ik een tijd op de bank/stoel heb gezeten is erg lastig. Voel me dan erg stijf.
Ik weet het, er zijn ergere dingen, maar dit begint wel behoorlijk lastig te worden. Herkent iemand dit, en wat kan ik eraan doen?
Ik heb nu al geruime tijd (week of 2, 3) last van erge spierpijn over mijn hele lichaam. Maar vooral in mijn armen en benen.
Zonder extreme inspanningen, overigens.De laatste dagen wordt het steeds erger.
Als ik eenmaal "op gang" ben gaat het wel weer, maar uit bed komen 's ochtends of opstaan nadat ik een tijd op de bank/stoel heb gezeten is erg lastig. Voel me dan erg stijf.
Ik weet het, er zijn ergere dingen, maar dit begint wel behoorlijk lastig te worden. Herkent iemand dit, en wat kan ik eraan doen?

dinsdag 8 juni 2010 om 20:00
Nou, ik heb het vandaag eens even op een rijtje gezet, en ik heb wel meer "rare" klachten. Misschien houdt het allemaal wel verband met elkaar. De spierpijn is een week of 2, 3 echt erg, maar daarvoor word ik ook al tijden erg stijf wakker. Duurt echt een paar uur voordat ik op gang ben gekomen. Bovendien is bij een maand of 3 geleden de ziekte van Pfeiffer geconstateerd.
Andere klachten:
-regelmatig diarree
-'s nachts erg transpireren
-nog steeds vaak erg vermoeid
-steeds terugkerende schimmelinfecties
Heb voor morgenmiddag een afspraak staan. Ben benieuwd.
Was alleen benieuwd of dit voor iemand herkenbaar is?
Andere klachten:
-regelmatig diarree
-'s nachts erg transpireren
-nog steeds vaak erg vermoeid
-steeds terugkerende schimmelinfecties
Heb voor morgenmiddag een afspraak staan. Ben benieuwd.
Was alleen benieuwd of dit voor iemand herkenbaar is?