Gezondheid alle pijlers

De pil en vagina geur

18-02-2011 12:19 6 berichten
_
Alle reacties Link kopieren
Dit komt waarschijnlijk niet door de pil. Ga even naar de huisarts, beschrijf je klachten en laat even wat op kweek zetten. Grote kans op een infectie-tje.
Niet doen! Lactacyd maakt het alleen erger. Als je het 's avonds echt storend vindt kun je beter gewoon met een washandje met water er even overheen gaan. En verder zou ik gewoon even terug naar de huisarts..
Ik begrijp niet zo goed waarom je nadat je aan de microgynon bent gegaan, terug bent gegaan naar de wéér de mercilon waar je al klachten bij had. Er zijn zoveel andere merken van de pil. Dat had je dan nu al 1x minder veranderen gescheelt. Maar goed, het is al gebeurd..

Ik herken je klachten niet, maar ik moet net als Guinevieve meteen denken aan een vaginale infectie. Dit is anders dan een vaginale schimmelinfectie.

Als je na een kuurtje van de dokter hiertegen nog steeds last blijft houden van sterke geurtjes kan je overwegen om toch over te stappen op een andere pil, of eens denken aan een andere vorm van voorbehoedsmiddelen. Succes
Hier geen klachten bij de Yasmin, misschien door al het "gerommel" met verschillende pillen nu een infectie? Of gewoon stom toevallig nu een vaginale schimmel kan natuurlijk sowieso. Ik zou dit zeker met je huisarts bespreken.
Haal balance activ bij de drogist en je bent weer klachtenvrij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven