Gezondheid alle pijlers

De pil en zwanger

29-09-2014 18:43 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een korte vraag waar ik online niets over kan vinden:

Hoe voel je of weet je dat je zwanger bent als je aan de pil bent? Ofwel hoe kom je erachter als je de pil blijft slikken?
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Heel gek idee waarschijnlijk: een test doen?
door een zwangerschapstest te doen
Door een test te doen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Na een paar maanden merk je het.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
In je nakie in de tuin gaan staan, bij oostenwind. Worden je tepels hard, ben je zwanger.
Na een paar maanden is juist niet de bedoeling !

Maar zal eens kijken of ik de windtest doorsta :-)

Dus toch alleen maar door te testen...
quote:chillies schreef op maandag 29 september 2014 19:00 Na een paar maanden is juist niet de bedoeling !

Maar zal eens kijken of ik de windtest doorsta :-)

Dus toch alleen maar door te testen... Ik ben heel benieuwd wat je anders had verwacht
Ik vraag het omdat ik zonder pil kan merken wanneer ik ongesteld word. Maar de pil slik ik door!
Dacht dat je niet kon testen als je aan de pil was. Omdat je dan hormonen slikt. Je kunt het misschien een vreemde vraag vinden maar toen ik om mij heen vroeg wist eigenlijk niemand het antwoord!
quote:chillies schreef op 29 september 2014 @ 19:02:

Ik vraag het omdat ik zonder pil kan merken wanneer ik ongesteld word. Maar de pil slik ik door!Niet iedere vrouw heeft kwaaltjes, ik ben nu net zwanger (4 weken) en heb nergens last van, alleen zere tieten maar daar heb ik ook wel eens last van als ik niet zwanger ben.
Ja zere tieten heb ik ook van de pil!

Gefeliciteerd met je zwangerschap...
Deze weet ik zelfs.
Natuurlijk kan je een test doen terwijl je aan de pil bent. En ook al hou je een stopweek dan zegt het niets dat je bloedverlies hebt, wanneer je perongeluk zwanger bent geworden door de pil kan het zijn dat die 'ongesteldheid' (die geen echte ongesteldheid is) gewoon toch blijft.

Testen is de enige manier om het te weten.
Zeg maar Spijker.
quote:Spijk-er schreef op 29 september 2014 @ 19:10:

Natuurlijk kan je een test doen terwijl je aan de pil bent. En ook al hou je een stopweek dan zegt het niets dat je bloedverlies hebt, wanneer je perongeluk zwanger bent geworden door de pil kan het zijn dat die 'ongesteldheid' (die geen echte ongesteldheid is) gewoon toch blijft.

Testen is de enige manier om het te weten.En tijdens een stopweek kan de menstruatie ook wel eens uitblijven, terwijl je niet zwanger bent. Heb ik wel eens gehad dat ik 16 was, man wat had ik een stress waardoor het natuurlijk helemaal niet meer komt
Testen kan gewoon, het meet alleen het hcg hormoon, dat heb je alleen als je zwanger ben. Dus of je nu aan de pil, spiraal of nuvaring zit testen kan gewoon.
Ok dan ga ik testen! *fingers crossed*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven