de pil na ziekenhuis opname
zondag 24 november 2013 om 16:05
Ik ben net terug uit het ziekenhuis waar ik donderdag met een infectie aan mijn darmen ben opgenomen. Ik kreeg in het ziekenhuis van de doktoren geen duidelijk antwoord. Dus nu vraag ik het hier omdat mijn gevoel anders is dan wat mijn moeder denkt en ook omdat ik opgenomen ben geweest.
Ik heb afgelopen maand mijn pil doorgeslikt. Ik zat afgelopen donderdag in mijn derde week van strip 2. Die van donderdag is waarschijnlijk niet binnengebleven en van toen tot nu heb ik in het z-huis gelegen. sindsdien geen pil geslikt en ik ben vandaag ongesteld geworden.
Nu is dus mijn vraag: moet ik vandaag weer beginnen met nieuwe strip omdat alles ontregeld was of kan ik beter donderdag as er weer 1 nemen zoals bij een normale stopweek?
Sorry ik weet dat het heel dom klinkt maar ivm vele verschillende antwoorden en ideeën en dokters waar ik niet wijzer van werd probeer ik het toch even hier
Dat ik niet over 9 maanden weer het ziekenhuis in hoef
Ik heb afgelopen maand mijn pil doorgeslikt. Ik zat afgelopen donderdag in mijn derde week van strip 2. Die van donderdag is waarschijnlijk niet binnengebleven en van toen tot nu heb ik in het z-huis gelegen. sindsdien geen pil geslikt en ik ben vandaag ongesteld geworden.
Nu is dus mijn vraag: moet ik vandaag weer beginnen met nieuwe strip omdat alles ontregeld was of kan ik beter donderdag as er weer 1 nemen zoals bij een normale stopweek?
Sorry ik weet dat het heel dom klinkt maar ivm vele verschillende antwoorden en ideeën en dokters waar ik niet wijzer van werd probeer ik het toch even hier
Dat ik niet over 9 maanden weer het ziekenhuis in hoef

zondag 24 november 2013 om 16:18
quote:Apatura schreef op zondag 24 november 2013 16:15 Woensdag.was de laatste. Dus als je uiterlijk donderdag start zou het goed moeten zijn, maar had je eerder dan donderdag niet al last?Ja dus woensdag de laatste. Nee had niet eerder last. Donderdag ochtend binnen een half uur 15x overgegeven + buikloop en daarna KO gegaan. Voelde me zelfs behoorlijk goed donderdagochtend