dikke huilogen
zondag 31 juli 2011 om 14:21
Hoi,
Door wat dingen in mijn leven moet ik best vaak huilen, soms wel 3 keer in de week. Nu heb ik gezien dat mijn ogen (oogleden) dik zijn en hangen, lijkt dus net of ik een ooglidcorrectie nodig heb. Maar naar mijn idee komt dit door het velen huilen en gaat dit niet weg omdat ik zo vaak huil.
Gister zagen mijn ogen er weer aardig uit en vandaag weer dik, heb weer gehuild..
Heb ook t idee dat mijn linkeroog een beetje blijft hangen, rechteroog was gister goed.
Iemand een idee
Door wat dingen in mijn leven moet ik best vaak huilen, soms wel 3 keer in de week. Nu heb ik gezien dat mijn ogen (oogleden) dik zijn en hangen, lijkt dus net of ik een ooglidcorrectie nodig heb. Maar naar mijn idee komt dit door het velen huilen en gaat dit niet weg omdat ik zo vaak huil.
Gister zagen mijn ogen er weer aardig uit en vandaag weer dik, heb weer gehuild..
Heb ook t idee dat mijn linkeroog een beetje blijft hangen, rechteroog was gister goed.
Iemand een idee
woensdag 3 augustus 2011 om 19:39
woensdag 3 augustus 2011 om 19:52
Vrouwen onder elkaar en je krijgt inderdaad dit soort venijnige uitspraken, jammer dat het soms zo gaat op het forum, van venijnige reacties tot belerende opmerkingen over spelfouten etc. Als je niet op een topic wilt reageren of je hebt er niets mee, reageer dan gewoon niet en laat iederen in zijn/haar waarde.
woensdag 3 augustus 2011 om 21:52
quote:xsxaxmx schreef op woensdag 03 augustus 2011 20:11 ik heb 2 (eet)lepels in de vriezer liggen, heb nl heel veel last van gezwollen ogen (oorzaak: hooikoorts) even afspoelen onder de koude kraan voor je ze op je ogen houdt want anders 'plakken' ze vast.
Dat doe ik ook. Een pakje spliterwten in de vriezer werd mij ooit in het ziekenhuis geadviseerd omdat dit beter vormt naar je oog, en niet vastplakt.
Het is al eerder gezegd, maar ga NOOIT slapen met huilogen, dat maakt het een stuk erger. En dat uurtje minder slaap is nog wel te camoufleren
Succes, en sterkte met je verdriet!
Dat doe ik ook. Een pakje spliterwten in de vriezer werd mij ooit in het ziekenhuis geadviseerd omdat dit beter vormt naar je oog, en niet vastplakt.
Het is al eerder gezegd, maar ga NOOIT slapen met huilogen, dat maakt het een stuk erger. En dat uurtje minder slaap is nog wel te camoufleren
Succes, en sterkte met je verdriet!