Gezondheid alle pijlers

dikke huilogen

31-07-2011 14:21 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Door wat dingen in mijn leven moet ik best vaak huilen, soms wel 3 keer in de week. Nu heb ik gezien dat mijn ogen (oogleden) dik zijn en hangen, lijkt dus net of ik een ooglidcorrectie nodig heb. Maar naar mijn idee komt dit door het velen huilen en gaat dit niet weg omdat ik zo vaak huil.

Gister zagen mijn ogen er weer aardig uit en vandaag weer dik, heb weer gehuild..

Heb ook t idee dat mijn linkeroog een beetje blijft hangen, rechteroog was gister goed.

Iemand een idee
quote:Cici25 schreef op 31 juli 2011 @ 15:36:

[...]

Nee niks persoonlijks. En nee, Kier zegt inderdaad nergens dat TO niet mag huilen. Kier zegt wel dat TO beter haar problemen kan gaan oplossen i.p.v. te zoeken naar tips om haar huilogen te verdoezelen. Vind dat nogal een harteloze en onnadenkende opmerking.

Ten eerste weet Kier helemaal niet om wat voor probleem het gaat. Misschien heeft TO wel net een dierbare verloren. Tja lijkt me lastig om dat ''op te gaan lossen''.

Ten tweede weet Kier helemaal niet of TO niet al bezig is met het oplossen van haar issues.

Ten derde; al zou TO nog niet bezig zijn, en dat nu wel gaan doen, de meeste problemen (waar je zo ontzettend om moet huilen) zijn niet na twee dagen over. Dus zal TO ongetwijfeld nog steeds veel gaan huilen de komende tijd en dus iets nodig hebben om haar huilogen te verdoezelen.

Al met al vind ik de opmerking van Kier dus behoorlijk ongepast en vooral ontzettend nutteloos.Goede helder 'uitgelegde' post
quote:Zanne schreef op 31 juli 2011 @ 16:23:

[...]

Precies!

Bij een echtscheiding, verlies van een dierbare of iets ander vreselijks mag je gewoon huilen. Daar is niet zomaar ene oplossing voor!

En bij ander verdriet is er misschien wel een oplossing, maar was TO er al lang mee bezig. Beetje onnodig dus om te zeggen dat ze er aan moet werken. Misschien doet ze dat al?

Dat zegt toch ook niemand dat ze niet mag huilen en de rest van je post is een aanname. Waarom zou er niet naar vragen ?

Misschien huilt ze wel omdat haar creditcard is doorgeknipt
quote:liselore schreef op 31 juli 2011 @ 16:27:

[...]

Dat zegt toch ook niemand dat ze niet mag huilen en de rest van je post is een aanname. Waarom zou er niet naar vragen ?

Misschien huilt ze wel omdat haar creditcard is doorgeknipt

Dat mag ook gewoon.

En als dat zo zou zijn dan kun je nog tips geven tegen dikke ogen. Tenslotte gaat het niet om de oorzaak, maar vraagt ze tips tegen dikke ogen.
quote:liselore schreef op 31 juli 2011 @ 16:19:

[...]

Nee hoor ik bedoel echt overdrijven. Overtrokken reactie omdat je uit gaat van het ergste. Ik vind het zelf wel hout snijden. Tenslotte weet je niet eens waarin je je zou moeten inleven.Tja, ik kan mezelf wel weer gaan herhalen, maar dat lijkt me weinig zinvol. Blijkbaar denk jij er anders over dan ik. Tja, dat kan.
quote:Zanne schreef op 31 juli 2011 @ 16:29:

[...]

Dat mag ook gewoon.

En als dat zo zou zijn dan kun je nog tips geven tegen dikke ogen. Tenslotte gaat het niet om de oorzaak, maar vraagt ze tips tegen dikke ogen.Niemand zegt dat dat niet zou mogen. En je argument slaat nergens op dan kan je het forum wel opdoeken. Stel nou dat to huilt om iets wat in haar eentje niet lukt om te relativeren en met wat hulp wel heeft ze daar ook wat aan het een sluit het ander niet uit. Het slaat nergens op een ander poster te beschimpen omdat zij een andere invalshoek heeft, en dat als ' vals ' wordt bestempeld omdat je uit gaat van iets heeeeeeel ergs. Aannames en projectie. Vraag het dan gewoon
Sja Liselore, ik vind de opmerking van Kier een rotopmerking. Jij niet.

Prima.

Verder met de discussie maar weer.
quote:Zanne schreef op 31 juli 2011 @ 16:35:

Sja Liselore, ik vind de opmerking van Kier een rotopmerking. Jij niet.

Prima.

Verder met de discussie maar weer.Dat zeg ik, aanname en projectie van je.
quote:liselore schreef op 31 juli 2011 @ 15:11:

[...]

[...]

is het iets persoonlijks dat jullie dingen lezen die niet gezegd worden? Kier zegt toch nergens dat ze niet mag huilen.

[...]

En waar zeg ik dat Kier dat gezegd heeft . Goed lezen he!
quote:winkelfanaat schreef op 31 juli 2011 @ 17:07:

[...]

En waar zeg ik dat Kier dat gezegd heeft . Goed lezen he!

waar zeg ik dat jij dat letterlijk zo gezegd hebt? goed lezen he!

God wat een kinderachtige reactie
quote:liselore schreef op 31 juli 2011 @ 15:42:

[...]

Wat kun je overdrijven zeg, als to net een dierbare heeft verloren snapt kier ook wel dat het niet oplosbaar is. Tenslotte weet jij ook niet wat er aan de hand is en voor hetzelfde geld huilt to zich elke nacht in slaap omdat haar vriend heeft gezegd dat hij niet vreemdgaat zolang hij bij haar is, dan heeft ze meer aan reacties die haar helpen de boel te relativerenEn je denkt ook nog te kunnen denken voor kier. chapeau!
quote:winkelfanaat schreef op 31 juli 2011 @ 15:03:

[...]

Graag gedaan, en uiteraard naar aanleiding van je: nou kom dan met een oplossing.

Hoe weet je trouwens dat de oplossingen maar minimaal werken? Als het goed is heb jij nooit dikke ogen van het huilen toch? Jij pakt tenslotte de oorzaken van je problemen direct aan!

Als je elke dag je de ogen uit je kop huilt, dan helpt een theezakkie of een nat washandje echt niet hoor.

Ik pak inderdaad de problematiek aan, heb je al rap in de gaten.

Wanneer ik dusdanig lang en veel huil waardoor ik er naar mijn idee niet okay meer uitzie. En dat schrijft TO dan ook.
quote:winkelfanaat schreef op 31 juli 2011 @ 17:11:

[...]

En je denkt ook nog te kunnen denken voor kier. chapeau!en jij voor TO chapeau! wederom zo'n kinderachtige reactie... tjonge is dat je hobbie?
quote:winkelfanaat schreef op 31 juli 2011 @ 17:11:

[...]

En je denkt ook nog te kunnen denken voor kier. chapeau!Wie denk jij dat je bent om in te schatten dat Liselore mijn insteek niet begrijpt?
@blsssss, wil je nog vertellen waarom je verdriet hebt?

Heb je wat aan de tips die tot zover gegeven zijn?
quote:liselore schreef op 31 juli 2011 @ 17:15:

@blsssss, wil je nog vertellen waarom je verdriet hebt?

Heb je wat aan de tips die tot zover gegeven zijn?En natuurlijk mijn vraag of we je van advies kunnen dienen of andere openingen kunnen geven over de situatie welke je zoveel doet huilen?
Nou kier en liselore, ik merk dat ik niet hetzelfde niveau heb als jullie, dus ik laat dit topic verder aan jullie over, ga ik verder met mijn andere hobby.

TO, succes, je bent in goede handen!
quote:winkelfanaat schreef op 31 juli 2011 @ 17:44:

Nou kier en liselore, ik merk dat ik niet hetzelfde niveau heb als jullie, dus ik laat dit topic verder aan jullie over, ga ik verder met mijn andere hobby.

TO, succes, je bent in goede handen!ach wat schattig dat je een spelfout nog even benadrukt.
quote:liselore schreef op 31 juli 2011 @ 16:39:

[...]

Dat zeg ik, aanname en projectie van je.Pathetic
quote:liselore schreef op 31 juli 2011 @ 19:06:

[...]

ach wat schattig dat je een spelfout nog even benadrukt.Aangezien er hier toch al redelijk veel kinderachtige opmerkingen worden gemaakt, kan deze er ook wel bovenop: hobby is een gewoon, normaal, geaccepteerd woord in de nederlandse taal hoor. Tjonge jonge zeg...
quote:Cici25 schreef op 31 juli 2011 @ 20:30:

[...]

Aangezien er hier toch al redelijk veel kinderachtige opmerkingen worden gemaakt, kan deze er ook wel bovenop: hobby is een gewoon, normaal, geaccepteerd woord in de nederlandse taal hoor. Tjonge jonge zeg... ja mag best meer kinderachtige opmerkingen maken hoor maakt mij niet uit. En wat wil je met deze opmerking? je kennis over het woord hobby tentoon spreiden? en vanwaar het tjonge jonge?
quote:Zanne schreef op 31 juli 2011 @ 20:14:

[...]

Pathetic heel grappig die gevoelens heb ik ook vaak bij jou
quote:liselore schreef op 31 juli 2011 @ 20:35:

[...]

heel grappig die gevoelens heb ik ook vaak bij jouw

Hou toch op. jij kunt het blijkbaar niet accepteren dat een ander een andere mening heeft. Dat vind ik zielig.

En het is niet jouW, maar jou.

Neem gerust het laatste woord, ik ben klaar met je.
@ Liselore: een oprechte vraag: waarom doe jij zo?

Het valt mij op dat je al vanaf het begin van de discussie behoorlijk kattig uit de hoek komt, terwijl anderen gewoon netjes blijven. Heel bijzonder dit...
quote:Zanne schreef op 31 juli 2011 @ 20:37:

[...]

Hou toch op. jij kunt het blijkbaar niet accepteren dat een ander een andere mening heeft. Dat vind ik zielig.

En het is niet jouW, maar jou.

Neem gerust het laatste woord, ik ben klaar met je.Dank je, en mijn foutje had ik al verbeterd, jij accepteert een andere mening niet, jij begint met katten als iemand een andere invalshoek heeft. Grappig omdat jij meestal degene bent die daar anderen dan weer op aanspreekt.
quote:Cici25 schreef op 31 juli 2011 @ 20:38:

@ Liselore: een oprechte vraag: waarom doe jij zo?

Het valt mij op dat je al vanaf het begin van de discussie behoorlijk kattig uit de hoek komt, terwijl anderen gewoon netjes blijven. Heel bijzonder dit... heel bijzonder inderdaad. lees de discussie even terug. Ik blijf heel netjes tot mensen op de man gaan spelen. en oprecht en sarcasme gaan niet samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven