DNA test vader
vrijdag 29 juni 2018 om 01:30
Als je even Googelt op DNA test vind je werkelijk een schat aan info.
Noteer dat, Google. Echt handig, of je nou een pizzeria zoekt of de beste neuroloog van Nederland: Google weettut.
DNA testen kan je gewoon op laten sturen, je moet er geloof ik in spugen of zo, terugsturen en een paar weken later ligt de betrouwbare uitslag op de mat voor minder dan 200,- als je vader meewerkt.
Als je vader je vader NIET is weten ze dat 100% zeker, of hij je vader wel is is zeker voor 99,999% of als je nog wat meer punten wil pakken 99,99999%.
Succes ermee, ik hoop dat de uitslag je brengt wat je hoopt.
Noteer dat, Google. Echt handig, of je nou een pizzeria zoekt of de beste neuroloog van Nederland: Google weettut.
DNA testen kan je gewoon op laten sturen, je moet er geloof ik in spugen of zo, terugsturen en een paar weken later ligt de betrouwbare uitslag op de mat voor minder dan 200,- als je vader meewerkt.
Als je vader je vader NIET is weten ze dat 100% zeker, of hij je vader wel is is zeker voor 99,999% of als je nog wat meer punten wil pakken 99,99999%.
Succes ermee, ik hoop dat de uitslag je brengt wat je hoopt.
anoniem_360241 wijzigde dit bericht op 29-06-2018 02:31
Reden: aanpassing
Reden: aanpassing
53.90% gewijzigd
vrijdag 29 juni 2018 om 07:29
https://www.dna-test.nl/dna-testen/vade ... esten.html
Ziet er betrouwbaar uit. Ik zou nog wat googlen naar het bedrijf, maar ik denk dat online testen tegenwoordig net zo betrouwbaar zijn als bijvoorbeeld in het ziekenhuis. Succes!
Ziet er betrouwbaar uit. Ik zou nog wat googlen naar het bedrijf, maar ik denk dat online testen tegenwoordig net zo betrouwbaar zijn als bijvoorbeeld in het ziekenhuis. Succes!
vrijdag 29 juni 2018 om 08:26
vrijdag 29 juni 2018 om 08:40
vrijdag 29 juni 2018 om 23:17
Bedankt voor de reacties.
Huisarts gebeld en niet verder gekomen dan dat ze t niet wisten want nog nooit meegemaakt.
Online al gezocht maar welke is betrouwbaar.
Het ziekenhuis spreekt mij wel aan. Ik kan alleen nergens de tarieven vinden. Ik bel er maandag even heen.
Huisarts gebeld en niet verder gekomen dan dat ze t niet wisten want nog nooit meegemaakt.
Online al gezocht maar welke is betrouwbaar.
Het ziekenhuis spreekt mij wel aan. Ik kan alleen nergens de tarieven vinden. Ik bel er maandag even heen.
Een dag niet gescheten is een dag niet geleefd
vrijdag 29 juni 2018 om 23:36
Dit ziekenhuis doet de testen ook voor het tv-programma ‘ DNA onbekend’ met Caroline Tensen. Is zeker betrouwbaar. Ik weet niet wat het kost.Browniechocolate schreef: ↑29-06-2018 08:40https://www.cwz.nl/zorgpartner/diagnost ... onderzoek/
Dit ziekenhuis doet het ook zonder huisarts.
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
donderdag 26 juli 2018 om 11:05
Bij Consanguinitas heb ik een test gekocht. Is nu opgestuurd. Ben benieuwd. Ik verwacht niet dat m’n vader niet m’n vader is. Maar moet zeggen dat ik best wel van slag ben dat er al jaren zo naar mij gekeken is. En ik begreep dat bepaalde keuzes zijn gemaakt nav deze situatie. Ik voel me ergens verantwoordelijk voor dingen waar ik niks aan kan doen. Zinloos. Ik weet het. Maar weet ff niet wat ik denken moet. Ik heb het altijd gevoeld dat er wat was. Wel fijn dat die kwartjes allemaal vallen. Maar tevens een warboel in m’n hoofd.
Nu afwachten.
Iemand die ervaring hiermee heeft? En hoe ermee om is gegaan.
Nu afwachten.
Iemand die ervaring hiermee heeft? En hoe ermee om is gegaan.
Een dag niet gescheten is een dag niet geleefd