Dochter van 2 ruikt raar
maandag 9 september 2013 om 15:09
Hoi allemaal,
Mijn jongste dochter van bijna twee ruikt vaak heel raar als ik haar uit bed haal. Ze zweet vaak en dat zweet ruikt heel weeïg, beetje azijnachtig maar iets minder zuur. Het maakt niet uit of ze nou net gebadderd is of dat dat al een paar dagen geleden is. Andere shampoo maakt ook geen verschil (alleen dat het haar niet meer naar natte hond ruikt ) .
Iemand een idee?
Mijn jongste dochter van bijna twee ruikt vaak heel raar als ik haar uit bed haal. Ze zweet vaak en dat zweet ruikt heel weeïg, beetje azijnachtig maar iets minder zuur. Het maakt niet uit of ze nou net gebadderd is of dat dat al een paar dagen geleden is. Andere shampoo maakt ook geen verschil (alleen dat het haar niet meer naar natte hond ruikt ) .
Iemand een idee?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
woensdag 11 september 2013 om 11:42
Ze wordt elke dag gewassen maar ze heeft als baby ontzettend eczeem gehad en mocht dus maar 2x per week in bad. Ik dacht eerst, misschien shampoo niet goed uitgespoeld? Maar ze laat zich altijd goed wassen en douchen en in bad speelt ze heerlijk. En idd, ze kan s ochtends in bad geweest zijn en dan na de middagdut alweer stinken. De link met voedsel kan ik ook niet leggen, het kind is dol op olijven bijvoorbeeld maar het wel of niet eten daarvan maakt geen verschil.
Ze heeft trouwens geen kussen en haar knuffels gaan wekelijks in de was.
Andere luiers kan ik nog wel eens proberen. Pampers baby dry stinken sowieso verschrikkelijk dus we hebben die nooit. Meestal ah eigen merk of jumbo eigen merk maar dat zijn volgens mij dezelfde luiers maar dan ander plaatje.
Ze heeft trouwens geen kussen en haar knuffels gaan wekelijks in de was.
Andere luiers kan ik nog wel eens proberen. Pampers baby dry stinken sowieso verschrikkelijk dus we hebben die nooit. Meestal ah eigen merk of jumbo eigen merk maar dat zijn volgens mij dezelfde luiers maar dan ander plaatje.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.