Gezondheid alle pijlers

doodmoe

18-06-2013 10:14 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan gewoon niet meer...pff ben elke dag zo doodmoe.. en elke dag die koppijn..word er verdrietig van. Heb wel al een afspraak gemaakt bij de dokter, maar moest even mijn hart luchten. Ik eet gezond, slaap voldoende en toch voel ik mij zo. Ik baal! Meer mensen last van?
Met dat gezond eten en voldoende slapen ben je al 2 stappen verder dan ik.

Wacht gewoon even af wat je HA gaat zeggen, en doe tot die tijd rustig aan.
Herkenning hier.

Heb precies hetzelfde. Ben ook naar de huisarts geweest en wacht nu op de resultaten van het bloedonderzoek.

Al een zwangerschapstest gedaan? (Dat was het eerste waar de huisarts bij mij naar vroeg namelijk).
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
Wat naar, ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Hopelijk neemt je HA je klachten serieus. Sterkte en doe rustig aan.
Neem je vanwege de koppijn niet elke dag pijnstillers (zoals bv paracetamol?) Dagelijks pijnstillergebruik, of meer dan 4 dagen per week kan dagelijkse koppijn en vermoeidheid geven.

(Remedie is cold turkey stoppen...dan krijg je eerst veel meer hoofdpijn en daarna zakt het af en gaat het weg!)
Ja, zelfde vraag. Zwanger?
Teveel koffie? Teveel energiedrank?

Heb je je ogen wel eens laten opmeten? Krijg je onwijs hoofdpijn van, van turen en bijstellen.
Goed drinken, doen wat de arts zegt en probeer al is het maar 5 of 10 minuten buiten te wandelen.

Balans tussen in en ontspanning etc etc.

En onderzoeken laten doen door de huisarts, kijken of er niks aan de hand is.
Heel herkenbaar, mogelijke ideeen:

Wat voor mij helpt is lekker naar buiten, wandelen, rennen, fietsen, zonnen... Verder veel water drinken, vroeg naar bed en accepteren dat je moe bent!

Sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven