Gezondheid alle pijlers

Down door pil

29-03-2014 15:49 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben ong 4 maanden geleden met de pil begonnen (Ethinylestradio- Levonorgestrel 0,03/0,15 mg) en sinds een tijdje ben ik behoorlijk down, veel sneller boos, maak me druk om van alles en zie het eigenlijk allemaal niet zo goed meer zitten, bijna de hele tijd (zo´n 2 maand denk ik). Ik heb de laatste tijd weinig om handen gehad maar inmiddels heb ik een nieuw baantje en weer wat structuur, dus ik dacht dat het daar ook mee te maken kon hebben, maar ik lees ook veel verhalen van meiden die down werden door de pil. Bij mij is het niet gelijk toen ik met de pil begon gekomen maar later pas. Ik vraag me af of het over gaat als ik bijv met een andere pil begin oid. Ik zou graag jullie ervaringen hiermee horen!
Het kán aan de pil liggen, hoeft niet.

Ik zou hier wel een keer met de huisarts gaan en overleggen als de situatie wat rustiger is en de klachten blijven. Je zult de eerste niet zijn die door de pil psychisch heel anders is dan voor het gebruik.

Tja, hormonen he
Alle reacties Link kopieren
Ik was jaren lang snel geirriteerd en down toen ik aan de pil zat! Nu ben ik er een jaar vanaf en voel me echt een stuk beter! Is t mirena spiraaltje niets voor jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven