Gezondheid alle pijlers

Drinken en dronken zijn

10-10-2009 19:14 333 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Ik ben een jongen die heel af en toe drinkt.

Vroeger als ik veel alcohol op had, kreeg ik zware benen.

tegenwoordig niet, maar als ik dronken ben, vraag ik me af hoe mensen mij zien enzovoort. Ook kan ik dan een goed gesprek voeren. Eigenlijk ben ik dan voorzichtiger en nuchter dan ooit.

Zonder dranken ben ik melig en doe dingen die een normale persoon niet zou doen. ik doe en zeg wat ik wil ongeacht de omstandigheid.

zou iemand me een uitleggen geven of dit normaal is?

Groeten,

Noman!
quote:La Vie en Rose schreef op 11 oktober 2009 @ 01:20:

Kee.

ben er over 10 minuten!Achterdeur is wel open.
Inmiddels al even verder....geen LaVie door de achterdeur en Noman is ook nog steeds nergens te bekennen....
quote:mamalief schreef op 11 oktober 2009 @ 02:13:

Inmiddels al even verder....geen LaVie door de achterdeur en Noman is ook nog steeds nergens te bekennen....Vandaar je vage topic. Teleurstelling alom
Hoorde of las trouwens gister, dat teleurstelling een veel ingrijpender emotie/gevoel is dan bijv. woede (zal wel dr. Phil geweest zijn). Heb ik eigenlijk nooit over nagedacht. Nu dus wel en idd dat is zo.
Dat is wel zo ja, niet door wat ik hier zei of dat onzin-topic maar IRL heb ik ondervonden dat teleurstelling (het niet uitkomen van je verwachtingen) harder aankomen en moeilijker hanteerbaar zijn dan woede.

Geheel off-topic hier maar oké.
Verplaatsen het gewoon naar jouw ''teleurgesteld''-topic. Is het vage er helemaal af, toch...
Nou, dit is dus een mooi voorbeeld voor Noman om aan te tonen hoe de kwaliteit van gesprekken omgekeerd evenredig is met het totaal aan geconsumeerde bieren.

Bedankt voor de heldere illustratieve uitleg allemaal!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Dames, heeft iemand er wel bij stil gestaan dat dit misschien wel een noodkreet was van Noman?? De volgende keer dat we hem tegen komen zit ie in een doos op Hoog Catharijne...

*baalt dat ze niet wat langer is blijven hangen gisteravond, het was hier gezelliger dan in de buurtkroeg op de hoek*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven