Droge neus als ik wakker wordt..waarom?
vrijdag 6 augustus 2010 om 10:43
Hallo allemaal!
Vaak heb ik als ik wakker word een hele droge neus, net alsof ik verhouden ben (of moet worden). Maar als ik eenmaal wakker ben, gedouched heb en alles..is er niets meer aan de hand.
Waar ligt dit aan en hoe los ik dit op?
De balkondeur staat 's nachts open (of op een flinke kier). Dus frisse lucht is er voldoende.
Heeft een van jullie een idee en hebben jullie dat zelf ook wel eens?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groetjes Gevondenvoorwerp
Vaak heb ik als ik wakker word een hele droge neus, net alsof ik verhouden ben (of moet worden). Maar als ik eenmaal wakker ben, gedouched heb en alles..is er niets meer aan de hand.
Waar ligt dit aan en hoe los ik dit op?
De balkondeur staat 's nachts open (of op een flinke kier). Dus frisse lucht is er voldoende.
Heeft een van jullie een idee en hebben jullie dat zelf ook wel eens?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groetjes Gevondenvoorwerp
vrijdag 6 augustus 2010 om 11:15
vrijdag 6 augustus 2010 om 11:19
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 06 augustus 2010 @ 11:16:
ndh, dat is vooral in de winter als de verwarming de bakjes laat verdampen, daar heb je in de zomer niet zo heel veel aan.
Het helpt dan net zo goed als een glaasje water naast je bed Heb jij weer gelijk in! Wat dom, niet bij nagedacht.
ndh, dat is vooral in de winter als de verwarming de bakjes laat verdampen, daar heb je in de zomer niet zo heel veel aan.
Het helpt dan net zo goed als een glaasje water naast je bed Heb jij weer gelijk in! Wat dom, niet bij nagedacht.
Viva la vida

zaterdag 7 augustus 2010 om 10:06
zaterdag 7 augustus 2010 om 10:11
zondag 8 augustus 2010 om 20:11
ik heb exact hetzelfde! en slaap ook altijd met mijn raam open. ik denk dat ik ergens allergisch voor ben maar kan maar niet ontdekken wat, de slaapkamer wordt heel veel gezogen ivm allergie. maarrrr ik doe voor het slapen vaseline in mijn neus...klinkt wellicht vreemd maar zo voorkom ik dus dat mijn neus zo droog wordt, wat ik een heel akelig gevoel vind.
maandag 9 augustus 2010 om 01:08
Het kan goed zijn dat het aan stof ligt. We wonen hier nu drie maanden en dit huis is behoorlijk snel stoffig. Onder het bed ligt dan echt een dikke laag. Ik denk dat we er zo'n een keer in de week onder vegen..(voor mijn gevoel ligt er dan veel stof..maar ik ben ook niet echt zo'n schoonmaakdiva:)..)
Onze stofzuiger is kapot, eerdaags zullen we wel een nieuwe kopen. Daar kunnen we meer stof mee wegkrijgen denk ik dan alleen maar door te vegen.
En tot die tijd vaker vegen misschien? Het valt te proberen..
Onze stofzuiger is kapot, eerdaags zullen we wel een nieuwe kopen. Daar kunnen we meer stof mee wegkrijgen denk ik dan alleen maar door te vegen.
En tot die tijd vaker vegen misschien? Het valt te proberen..
maandag 9 augustus 2010 om 14:27