Duizelig en moe
zaterdag 15 september 2018 om 20:55
Hoi, ik ben laatst naar de huisarts geweest met de klachten dat ik heel moe en zwak en duizelig ben. Nu heb ik bloed laten prikken me hartfilmpje gemaakt etc etc... Nu ging ik eergister naar de huidarts voor de uitslag en alles bleekt in orde te zijn, ijzer waarde en vitamine b12 enz was allemaal goed maar nu weet ik nog steeds niet waardoor het komt. ik voel me nog steeds futloos en moe en duizelig weet iemand wat het kan zijn?!
zaterdag 15 september 2018 om 21:23
zaterdag 15 september 2018 om 21:30
Ik heb precies dat voor een aantal jaar nu. Ben vaak naar de huisarts gegaan, net als jij ook helemaal gezond. Ook al voel me niet elke dag zo. (Sochtends het ergst en in de loop van de dag komt het een paar keer) bij mij werd het steeds op "psychisch" gegooid.
Bij mij heeft goed leren ademhalen redelijk geholpen. Misschien ademhalingstherapie proberen? ^^.
Hopelijk voel je je snel beter ^^
Bij mij heeft goed leren ademhalen redelijk geholpen. Misschien ademhalingstherapie proberen? ^^.
Hopelijk voel je je snel beter ^^
zaterdag 15 september 2018 om 21:35
zaterdag 15 september 2018 om 23:33
Sowieso even terug naar je ha en met haar/hem overleggen hoe nu verder.
Hoe lang heb je de klachten al? En heb je nog andere klachten? Kun je je nek/schouders etc goed bewegen? Heb je veel stress? Kun je zwanger zijn?
En weet je de uitslagen? Dus niet oh zijn goed, maar wat de waardes zijn? De ha wil er nog weleens naast zitten met drempelwaarden namelijk... zeker bij B12.
Hoe lang heb je de klachten al? En heb je nog andere klachten? Kun je je nek/schouders etc goed bewegen? Heb je veel stress? Kun je zwanger zijn?
En weet je de uitslagen? Dus niet oh zijn goed, maar wat de waardes zijn? De ha wil er nog weleens naast zitten met drempelwaarden namelijk... zeker bij B12.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.