Gezondheid alle pijlers

Duizeligheid houdt aan

13-10-2013 18:39 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben nu vanaf vrijdagavond aanhoudend duizelig. Eerst dacht ik nog dat het met een nachtje slaap wel over zou zijn. Temeer omdat ik donderdagavond sinds langere tijd weer goed wat gedronken had en hier niet meer echt aan gewend ben. En zaterdagochtend leek dit ook het geval te zijn. Maar toen ik ongeveer een uur uit bed was, voelde ik me weer langzaamaan duizelig worden en dit heeft de rest van de dag geduurd. Vanmorgen hetzelfde verhaal.

Inmiddels begin ik het wel vreemd te vinden en begin ik ervan te balen. Het is irritant om het gevoel te hebben om op de automatische piloot te leven en je constant te moeten focussen omdat je anders het idee hebt dat je dingen mist of dat je anders flauwvalt. Wat ik bijna zou willen, als dat zou helpen

Ik ben van plan om morgen een afspraak te maken bij de huisarts, voor de zekerheid en helemaal omdat ik gewoon weer naar school moet en niet wil dat dat eronder lijdt.

Wat ik met dit lange verhaal wil? Even van me afschrijven sowieso, ben alleen thuis. Misschien herkennen mensen het?

Thanks! Nina
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
In de regio waar een collega woont, heerst er een virus wat je evenwichtsorgaan aantast. Ze was duizelig en soms ook misselijk. Misschien heb jij ook zoiets te pakken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja ik ook, sinds vanmorgen. Stond in de keuken en ineens een doof gevoel in mijn hoofd; gebrek aan zuurstof. Daarna is het bijgetrokken maar telkens komt het toch weer even opzetten. Ik maak me wat ongerust.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Te lage bloeddruk? Die zou ik ook even laten controleren als je naar de HA gaat.
verba volant, scripta manent.
Het kan een virus infectie zijn van je evenwichtsorgaan. Ik heb dat zelf gehad, het is net of je zeeziek bent. Als je rechtop staat draait alles.

Laat voor de zekerheid even controleren bij de huisarts, dan weet je het zeker.

Bij mij heeft het gelukkig maar een paar dagen geduurd.
Ik had het een week of twee geleden ook, ik weet het aan stress, heeft anderhalve week geduurd. Toen ik besloot naar de huisarts te gaan was het ineens over.

Zo lang zou ik niet wachten als ik jou was, doe ik volgende keer ook niet meer...
En probeer om vanuit je buik te ademen, wie weet helpt dat ook.
Ik heb het ook. Vervelend! Ik ben niet zo'n huisartsenloper, ik wacht nog even af of het vanzelf over gaat.
Ik krijg er een punthoofd van!
quote:himalaya schreef op 13 oktober 2013 @ 18:44:

In de regio waar een collega woont, heerst er een virus wat je evenwichtsorgaan aantast. Ze was duizelig en soms ook misselijk. Misschien heb jij ook zoiets te pakken.Hym, welke regio is dat?
Misschen eb je hiet wat aan:

http://www.thuisarts.nl/duizeligheid/ik-ben-duizelig
Plokkie, welke regio woon jij, dan zeg ik wel of het bij je in de buurt was.

Oostelijk?
Nee. Maar wie weet heerst het op meerdere plekken.
Ben ook behoorlijk duizelig laatste 3 dagen maar voel me verder helemaal niet ziek.Heerst dat?Ben al 2 keer onderuit gegaan deze week omdat ik duizelig ben.Best lastig
Voelde me vanmiddag ook draaierig en licht in het hoofd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven