Eetmeter app
maandag 6 mei 2019 om 14:46
Hi dames,
Gisteren heb ik de 'Mijn Eetmeter' app gedownload op mijn telefoon. Meer omdat ik gewoon eens wil weten of ik nou wel zou gezond eet als dat ik denk. Niet perse om af te vallen, al is dat natuurlijk altijd mooi meegenomen.
Nu was ik net een beetje aan het googlen en las ik dat het ook (deels) gesponsord zou worden door productschappen. Weet iemand of dit klopt en zo ja in welke mate?
Daarnaast zijn alle ervaringen ook zeker welkom. Ben benieuwd
Gisteren heb ik de 'Mijn Eetmeter' app gedownload op mijn telefoon. Meer omdat ik gewoon eens wil weten of ik nou wel zou gezond eet als dat ik denk. Niet perse om af te vallen, al is dat natuurlijk altijd mooi meegenomen.
Nu was ik net een beetje aan het googlen en las ik dat het ook (deels) gesponsord zou worden door productschappen. Weet iemand of dit klopt en zo ja in welke mate?
Daarnaast zijn alle ervaringen ook zeker welkom. Ben benieuwd
vrijdag 10 mei 2019 om 21:15
En dat kon dus niet. Destijds in elk geval niet.Anoniem262821034 schreef: ↑10-05-2019 21:10Hoe moet het Voedingscentrum weten wat er in jouw recept voor brood zit dan?
Dan zal je het product voor product in moeten voeren.
Na het project hebben we er nooit meer naar gekeken.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
vrijdag 10 mei 2019 om 21:35
Snoesje666 schreef: ↑10-05-2019 21:15En dat kon dus niet. Destijds in elk geval niet.
Na het project hebben we er nooit meer naar gekeken.
Nou dan is dát dus het mankement.
.
zaterdag 11 mei 2019 om 07:07