Gezondheid alle pijlers

Eisprong of?

15-02-2018 13:57 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen!

Ik ben in de war.
Ik heb volgends mijn app vorige week mijn eisprong gehad,ik voelde ook krampjes en ging er vanuit dat het mijn eisprong was. Nu had ik gister weer krampen en ging ik erg twijfelen,ik gebruik nooit ovulatie testen maar dacht ik doe het gister een keer. Deze testen gister op een licht lijntje en vanmiddag op een donkere lijn.

Betekend dit dat ik nu mijn ovulatie heb of reageert de test ook op zwangerschap?
Want normaal zou ik volgende week mijn NOD hebben... kan ik nu volgende week al testen of is mijn cyclus gewoon ineens langer?

Kent iemand Dit?
daar kan niemand je een zinnig antwoord op geven
Enige wat je kunt doen, is afwachten en dan testen
Heb je ooit getemperatuurd? Het kan zijn dat het toch anders zit.

En dacht dat die testen positief uitslaan bij zwangerschap, maar is wel vroeg nu.

Dus wachten...
Waarschijnlijk is je eisprong later dan de app aangeeft.
Zou gewoon wachten tot je nod (die je al berekend had) en dan testen indien je dan niet ongesteld wordt.

Wordt je wel weer ongesteld, volgende maand proberen je cyclus bij te houden door middel van temperaturen of ovulatietesten.
Ik temperatuur wel de hele maand al maar heb geen echte piek of iets ervaren. Blijft telkens rond de 36.2 en 36.4 hangen.

Nog maar weer afwachten dan.
Zo zenuwachtig haha
Watmoetikdenken schreef:
15-02-2018 17:56
Ik temperatuur wel de hele maand al maar heb geen echte piek of iets ervaren. Blijft telkens rond de 36.2 en 36.4 hangen.

Nog maar weer afwachten dan.
Zo zenuwachtig haha
Ook de maanden hiervoor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven