elleboogkrukken
maandag 26 februari 2018 om 16:26
Ik heb jaren met een kruk gelopen. Ik gebruikte die met gesloten manchet. Vond ik prettiger, dan bleef ie aan mijn arm hangen als ik bijv bij de bakker moest betalen. Die krukken vallen altijd wanneer je ze neerzet. En als ie eenmaal viel had ik iemand anders nodig om .m op te rapen. Dus had liever dat ie aan mijn arm bungelde.
maandag 26 februari 2018 om 16:28
Geen. Ik heb zo'n giga hekel aan met krukken lopen... Na de rolstoel ook gehad Duurde niet lang heb een rollator genomen. Kan ik gaan zitten als het ff te zwaar word /werd en je kan nog eens een tas meenemen Dat lukte me met krukken dus echt niet nog eens boodschappen ook mee nemen.
Ben nog steeds blij met mijn keus trouwens
Ben nog steeds blij met mijn keus trouwens
maandag 26 februari 2018 om 16:39
Aan een rollator heb je niet veel als je een been niet of nauwelijks mag belasten. Dan zijn krukken toch echt handiger.nina1966 schreef: ↑26-02-2018 16:28Geen. Ik heb zo'n giga hekel aan met krukken lopen... Na de rolstoel ook gehad Duurde niet lang heb een rollator genomen. Kan ik gaan zitten als het ff te zwaar word /werd en je kan nog eens een tas meenemen Dat lukte me met krukken dus echt niet nog eens boodschappen ook mee nemen.
Ben nog steeds blij met mijn keus trouwens![]()
maandag 26 februari 2018 om 16:56
Dat!!!apiejapie schreef: ↑26-02-2018 16:26Ik heb jaren met een kruk gelopen. Ik gebruikte die met gesloten manchet. Vond ik prettiger, dan bleef ie aan mijn arm hangen als ik bijv bij de bakker moest betalen. Die krukken vallen altijd wanneer je ze neerzet. En als ie eenmaal viel had ik iemand anders nodig om .m op te rapen. Dus had liever dat ie aan mijn arm bungelde.
maandag 26 februari 2018 om 21:07
Beide hebben voordelen. De dichte vallen niet van je arm maar als jij valt blijven de krukken ook hangen. Zo kan je wel je polsen breken of lelijker terecht komen.
Ik heb een tijdje de open versie gebruikt en daarmee 1 keer gevallen. De krukken lagen snel op de grond en ik kon mijn handen goed gebruiken om de val op te vangen.
Ik heb een tijdje de open versie gebruikt en daarmee 1 keer gevallen. De krukken lagen snel op de grond en ik kon mijn handen goed gebruiken om de val op te vangen.