Gezondheid alle pijlers

En toen had ik herpes

17-06-2008 00:02 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het overkomt mij niet, nee hoor! Tot dat je op een dag wakker word en je eigen vagina niet meer herkent. Dus wel een SOA. Aangezien ik maar 2 bedpartners heb gehad en bij de laatste pas onveilig heb gevreeen na een 1 jaar en nu nog een jaar verder ben en er achterkom dat ik toch ben besmet. Hij heeft natuurlijk nergens last van maar meneer heeft wel een koortslip gehad " vroeger ". Zo zie je maar weer een SOA komt net zo spontaan als een verkoudheid en je blijft je je leven lang er last van hebben.

Na vandaag ben ik er dus officeel achter maar heb geen idee hoe nu verder. Wil hij nog wel verder met mij, issie misschien dan toch vreemdgegaan, hoe gaat uberhaupt mijn leven er uitzien.

Wie heeft er ervaring met Herpes en kan mij goeie tips geven want op internet zie ik uiteenlopende verhalen. Dieeten, bewegen dit niet eten en dat en over hoe je weer aan seks kan beginnen zonder een ander een souvernier te geven?
Niet mijn topic hoor Sterre! Ik vond het gewoon niet zo'n vreselijk slecht artikel, mede op basis van wat de soa/aids-stichting roept.
Ja dat artikel is ook waardeloos!!!
Marie-Liselotte, ik kreeg destijds Famvir tabletten, en die werden voor zover ik me kan herinneren gewoon vergoed. Helpen net als Zelitrex helaas alleen als je ze helemaal aan het begin van de aanval gaat slikken.
Ha, jij bent snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven