En wie ligt er alweer wakker....
zaterdag 20 juni 2009 om 07:15
zaterdag 20 juni 2009 om 08:35
Hier nog 1. Wat zou ik graag eens écht uitslapen. Ik ga altijd laat naar bed (neem me ook altijd voor om nu eens vroeg naar bed te gaan ) en word altijd vroeg wakker. En zoals nu voel me nog zoooo moe. In de loop van de dag gaat dat dan beter, waardoor ik weer laat naar bed ga.
Maar ik hou wel heel erg van slapen Het komt er gewoon iets te weinig van.
Maar ik hou wel heel erg van slapen Het komt er gewoon iets te weinig van.
zaterdag 20 juni 2009 om 09:57
ik ben ook een ochtend mens en vind het ook niet altijd leuk om vroeg wakker te zijn als de hele wereld nog ligt te maffen, (had ook al es een topic erover..) maar inmiddels heb ik het geaccepteerd en zie ik er ook de voordelen van.
ik heb ook geprobeerd om later naar bed te gaan, dan slaap je een paar dagen wat langer en daarna is het weer hetzelfde liedje, dus tegenwoordig kruip ik weer zoals van ouds om 23u/23.30 in mijn mandje (das het voordeel van geen avond mens zijn, dat je binnen 2 minuten ligt te knorren, zo lekker!)
ik heb ook geprobeerd om later naar bed te gaan, dan slaap je een paar dagen wat langer en daarna is het weer hetzelfde liedje, dus tegenwoordig kruip ik weer zoals van ouds om 23u/23.30 in mijn mandje (das het voordeel van geen avond mens zijn, dat je binnen 2 minuten ligt te knorren, zo lekker!)
zaterdag 20 juni 2009 om 12:30
Ben normaal wel goede slaper. Maar sinds mijn zwangerschap.. Nu dus elke dag om 4 uur wakker en dat om pas 5.30 weer in slaap vallen en dan maar hopen dat caro-mini van 3 jr ook eens bedenkt om wat langer te blijven liggen. Maar ach misschien straks wel zo praktisch voor nummer 2 zit dan al in een soort ritme..
zaterdag 20 juni 2009 om 15:03
Dat ochtend mens zijn heeft voordelen hoor
Ik ben avond mens ga het liefst pas rond 2e naar bed. Elke ochtend is een ramp om wakker te worden, ze kunnen een kanon afschieten; ik slaap door! in het weekend heerlijk! maandag tot vrijdag helemaal niet leuk
Vroeg naar bed gaan werkt ook al niet, dan lig ik tot 4 uur wakker :S
Ik ben avond mens ga het liefst pas rond 2e naar bed. Elke ochtend is een ramp om wakker te worden, ze kunnen een kanon afschieten; ik slaap door! in het weekend heerlijk! maandag tot vrijdag helemaal niet leuk
Vroeg naar bed gaan werkt ook al niet, dan lig ik tot 4 uur wakker :S