Energy drank

maandag 25 februari 2013 om 13:53
quote:Maleficent schreef op 25 februari 2013 @ 13:50:
[...]
Ik ook niet, die geur alleen al, te smerigLosse koffie vind ik heerlijk ruiken, maar zodra het vloeibaar is, yuk. Laat staan als iemand net koffie heeft gedronken. Of de hele dag door, dat vind ik pas echt een putlucht. Dan valt zo'n blikje Red Bull wel mee.
[...]
Ik ook niet, die geur alleen al, te smerigLosse koffie vind ik heerlijk ruiken, maar zodra het vloeibaar is, yuk. Laat staan als iemand net koffie heeft gedronken. Of de hele dag door, dat vind ik pas echt een putlucht. Dan valt zo'n blikje Red Bull wel mee.
maandag 25 februari 2013 om 13:54
quote:MissMartine schreef op 25 februari 2013 @ 13:47:
Nooit, voornamelijk omdat ik er niet eens mee in één ruimte wil zijn vanwege de meur, maar ook een beetje omdat ik vind dat als je energie tekort komt je je leven ietsje anders moet inrichten.
Oké.
Heb je ook tips?
TO ik drink vaak energy als ik een dag weg ben, niet omdat ik het erg lekker vind maar de kopjes koffie in mijn tas gaf zo'n knoeiboel.
Nooit, voornamelijk omdat ik er niet eens mee in één ruimte wil zijn vanwege de meur, maar ook een beetje omdat ik vind dat als je energie tekort komt je je leven ietsje anders moet inrichten.
Oké.
Heb je ook tips?
TO ik drink vaak energy als ik een dag weg ben, niet omdat ik het erg lekker vind maar de kopjes koffie in mijn tas gaf zo'n knoeiboel.
maandag 25 februari 2013 om 14:00
maandag 25 februari 2013 om 14:14
Ik heb periodes gehad dat ik soms wel 8(!!) blikjes per dag dronk. Gek genoeg merk ik de laatste tijd dat ik het niet zo heel goed meer kan verdragen en heb het inmiddels ook al een tijd niet meer gedronken.
Het is overigens wel erg slecht voor je, te veel suiker, slecht voor je gebit om over de troep (energizers) maar niet te spreken.
Maar goed, is dat niet met alles wat lekker is
Het is overigens wel erg slecht voor je, te veel suiker, slecht voor je gebit om over de troep (energizers) maar niet te spreken.
Maar goed, is dat niet met alles wat lekker is

Ik heb geen concentratieprobleem, het is alleen dat ik... hey een vliegtuig!
maandag 25 februari 2013 om 15:38
Oh jeetje, ik dacht wel dat ik een beetje als een snob over zou komen maar dat mensen zich iets aantrekken van mijn mening had ik niet gedacht!
Wat ik bedoelde is dat ik blij ben dat ik met genoeg slaap, een beetje sporten en wat boterhammen ik meestal genoeg energie heb om de dag door te komen, en daar ben ik blij om want ik lust echt geen energydrink of koffie!
Maar misschien heb ik juist een te saai leven dat ik nooit energie tekort kom
Wat ik bedoelde is dat ik blij ben dat ik met genoeg slaap, een beetje sporten en wat boterhammen ik meestal genoeg energie heb om de dag door te komen, en daar ben ik blij om want ik lust echt geen energydrink of koffie!
Maar misschien heb ik juist een te saai leven dat ik nooit energie tekort kom