Gezondheid alle pijlers

Energy drank

25-02-2013 13:28 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

Ik vraag me af hoeveel mensen energy drinken hier zoja hoeveel blikjes per week of per dag

groeten
Die lucht alleen al. Doet me altijd denken aan Bubblegum, als er iemand in de klas dat at rook je dat door de hele klas. Dus eerlijk gezegd heb ik het nog nooit geprobeerd.
quote:Maleficent schreef op 25 februari 2013 @ 13:50:

[...]

Ik ook niet, die geur alleen al, te smerigLosse koffie vind ik heerlijk ruiken, maar zodra het vloeibaar is, yuk. Laat staan als iemand net koffie heeft gedronken. Of de hele dag door, dat vind ik pas echt een putlucht. Dan valt zo'n blikje Red Bull wel mee.
25 per dag
quote:MissMartine schreef op 25 februari 2013 @ 13:47:

Nooit, voornamelijk omdat ik er niet eens mee in één ruimte wil zijn vanwege de meur, maar ook een beetje omdat ik vind dat als je energie tekort komt je je leven ietsje anders moet inrichten.

Oké.

Heb je ook tips?

TO ik drink vaak energy als ik een dag weg ben, niet omdat ik het erg lekker vind maar de kopjes koffie in mijn tas gaf zo'n knoeiboel.
Per dag Mal
quote:BAMmetjebamie schreef op 25 februari 2013 @ 13:54:

[...]

Oké.

Heb je ook tips?

TO ik drink vaak energy als ik een dag weg ben, niet omdat ik het erg lekker vind maar de kopjes koffie in mijn tas gaf zo'n knoeiboel.Tip om je leven anders in te richten; een thermosfles
quote:Kuzu schreef op 25 februari 2013 @ 13:54:

25 per dag

Nooit, ik vind het echt heel vies, de lucht alleen al.
Minstens 3 blikjes per dag.
Nooit. Het spul is zó slecht voor je gebit, werk bij de tandarts en ook al drink je mss 'maar' 2 blikjes per dag, de gaten vallen in je gebit, zeker omdat het lekker rondspoelt in je mond.
Ik heb periodes gehad dat ik soms wel 8(!!) blikjes per dag dronk. Gek genoeg merk ik de laatste tijd dat ik het niet zo heel goed meer kan verdragen en heb het inmiddels ook al een tijd niet meer gedronken.

Het is overigens wel erg slecht voor je, te veel suiker, slecht voor je gebit om over de troep (energizers) maar niet te spreken.

Maar goed, is dat niet met alles wat lekker is :-D
Ik heb geen concentratieprobleem, het is alleen dat ik... hey een vliegtuig!
quote:fem3ke schreef op 25 februari 2013 @ 14:09:

Minstens 3 blikjes per dag.

Elke dag? Das fokking veel man!

Vinden je ouders dat goed of koop je het zelf en weten ze het niet?
Dat spul is vergif voor je lichaam. Brr ik drinkt het niet hoor
Alleen van die geur rotten je tanden spontaan je bek uit.
heel soms. Vroegah dronk ik het dagelijks. Heb het meer dan een jaar niet gedronken en nu dus heeeeeel af en toe.
Alles is vergif voor je lichaam... Van leven ga je dood.
2 à 3 per dag
+1 voor nessemeisje. Jij benne echt wijs.
Ik drink weleens een blikje. Vroeger dronk ik er wel meer, een stuk of 2 per dag maar ik ben af gaan bouwen. Leek me niet zo gezond al die suiker en caffeine
Ik denk 2-4. Per jaar.
Toevallig heb ik deze week een slokje Monster geproefd. Getverdegetver! Wat een meuk, ik drink dat dus niet. Red bull vind ik nog wel lekker ruiken, maar no way dat ik het drink.
quote:fem3ke schreef op 25 februari 2013 @ 14:09:

Minstens 3 blikjes per dag.Waarom verbaast me dit nou niks?
Ik dronk het eerder wel eens tijdens mijn studententijd, vooral doordeweeks 's ochtends voor een boost. Maar in de weekenden dronk ik het dan niet en dan liep ik het hele weekend rond met hoofdpijn.

Dus gauw mee gestopt
Het sluipt erin, maar toch:

1 blikje + 1 sigaret op de heenweg en dito op de terugweg.

Wel suikervrij overigens...
Oh jeetje, ik dacht wel dat ik een beetje als een snob over zou komen maar dat mensen zich iets aantrekken van mijn mening had ik niet gedacht!

Wat ik bedoelde is dat ik blij ben dat ik met genoeg slaap, een beetje sporten en wat boterhammen ik meestal genoeg energie heb om de dag door te komen, en daar ben ik blij om want ik lust echt geen energydrink of koffie!

Maar misschien heb ik juist een te saai leven dat ik nooit energie tekort kom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven