Gezondheid alle pijlers

Er zit iets vast in mijn keel

15-02-2013 07:27 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het hier hoort maar goed. Gisteravond heb ik patat gegeten, ik verslikte mij toen in zo'n hard stukje, ik kreeg het niet weg gehoest of doorgeslikt.

Maar nu zit het er nog, ik voel het duidelijk als ik slik dat er iets zit. Wat moet ik hier nu mee? Ik drink veel en heb gisteren nog een boterham gegeten, dat moet je bij een graatje in je keel ook doen

Maar er gebeurd niks, ik ben al bang dat ik straks naar de huisarts moet met een vastgegroeid patatje in mijn keel

Wat nu?
Ontbijtkoek eten!
Today is life, tomorrow never comes.
Even je huisarts nu bellen wat je het beste kan doen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ontbijtkoek heb ik niet in huis, maar mijn werk wel. Dus ik eet daar zo wel een stukje. Mocht het dan niet los komen, bel ik wel even de huisarts. Maar ik moet werken vandaag en dan kan ik maandag pas terecht :(
quote:sammie00 schreef op 15 februari 2013 @ 07:34:

Maar ik moet werken vandaag en dan kan ik maandag pas terecht :(Als die wil dat je vandaag komt omdat maandag het patatje vastgegroeid zit, dan ga je vandaag naar de huisarts. Daar hoort je werk je verlof voor te geven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De kans is groot dat er niets meer in je keel zit, maar dat het slijmvlies in je keel wat beschadigd is door het harde stukje en dat die beschadiging voelt alsof er nog iets zit. Gelukkig herstelt dat ook snel, dus is het over korte tijd weer geheeld. Dikke kans dat je maandag niet naar de dokter hoeft dus.
quote:aikidoka schreef op 15 februari 2013 @ 07:38:

De kans is groot dat er niets meer in je keel zit, maar dat het slijmvlies in je keel wat beschadigd is door het harde stukje en dat die beschadiging voelt alsof er nog iets zit. Gelukkig herstelt dat ook snel, dus is het over korte tijd weer geheeld. Dikke kans dat je maandag niet naar de dokter hoeft dus.Dat kan natuurlijk ook nog, niet aan gedacht.
Oh zo irritant, net als de hik of water in je oor....
Wat Aikidoka zegt. Ik zou het weekend even afwachten, grote kans dat het rotte gevoel steeds minder wordt.

Niet te veel kuchen en doen.

En stel, stél dat je toch maandag een vastgegroeid patatje in je keel hebt...: een keer bij Hart van Nederland op tv komen is ook best leuk
Oh ik dacht we mogen raden.
quote:aikidoka schreef op 15 februari 2013 @ 07:38:

De kans is groot dat er niets meer in je keel zit, maar dat het slijmvlies in je keel wat beschadigd is door het harde stukje en dat die beschadiging voelt alsof er nog iets zit. Gelukkig herstelt dat ook snel, dus is het over korte tijd weer geheeld. Dikke kans dat je maandag niet naar de dokter hoeft dus.Dit
Heb ik ook een keer gehad! Dacht de volgende dag ook: het zit er nog! Dat gevoel had ik! Gaat vanzelf weer over, idd waarschijnlijk gewoon beetje beschadigd! Niet te druk maken!!!! Opeens denk je na een tijdje: hey, ik voel t niet meer!
Ik had dat laatst met een paracetamol. Het doorslikken ging niet helemaal goed en hij bleef haken en schuurde een beetje langs mijn keel. Heb ik ook nog een dag gevoeld! Maar hij zat er echt niet meer, want mijn hoofdpijn ging weg

En vorige week in de bios. Zo'n velletje van de popcorn zegmaar, zat vast onder mijn tong, helemaaal achterin vlakbij je keel. Met je tong zelf kom je er nooit bij, met drinken ging het niet weg, met mijn vinger kon ik er niet bij.... Het ging pas weg toen ik de dag erna ging ontbijten, haha.
Ik heb als kind een hele dag een graat vast in mijn keel gehad. Eerst ontbijtkoek geprobeerd, maar dat werkte niet. Wat ik verder nog geprobeerd heb, weet ik niet meer. Uiteindelijk heeft een verpleegkundige hem eruit gehaald met een heel lange pincet.
It's not you, it's me. No wait. It's you. It's totally you...
Mijn moeder heeft ook een keer zoiets gehad. Graat vast in de keel. Moest er door de dokter uitgehaald worden. Ik zou dus echt wel even bellen met de huisarts en in je keel laten kijken.
TO, is het al weg?
Today is life, tomorrow never comes.
quote:Murdoch schreef op 15 februari 2013 @ 08:27:

Oh ik dacht we mogen raden.
Het is al een stuk minder pijnlijk, maar nog wel wat gevoelig. Dus ik denk dat het patatje er toch niet meer zit..

oeh misschien had ik me wel kunnen aanmelden voor die tv toestand met die gekke aandoeningen, was het patatje blijven zitten.

volgende keer toch beter uitkijken met die harde stukjes, want het deed echt pijn :(
Een vastgegroeid patatje in je keel
Een vastgegroeid patatje in je keel
Vervelend, ik beb het eens gehad met een takje in soepgroente.

Erg veel last van gehad, ik voelde het steeds, moest er steeds van kokhalzen. drinken, ontbijtkoek, vla enz alles geprobeerd, niets leek te helpen, het gevoel bleef.

Er was niets te zien in mijn keel.

Uiteindelijk, na een dag of 2, werd het nare gevoel minder en trok het uiteindelijk helemaal weg.
quote:mamsky schreef op 16 februari 2013 @ 00:02:

Vervelend, ik beb het eens gehad met een takje in soepgroente.

Erg veel last van gehad, ik voelde het steeds, moest er steeds van kokhalzen. drinken, ontbijtkoek, vla enz alles geprobeerd, niets leek te helpen, het gevoel bleef.

Er was niets te zien in mijn keel.

Uiteindelijk, na een dag of 2, werd het nare gevoel minder en trok het uiteindelijk helemaal weg.En na een maand groeide er een takje uit je neus?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 16 februari 2013 @ 10:26:

[...]

En na een maand groeide er een takje uit je neus?
Had mij. Broertje na 1 jaar naár dokter gegaan bleek nietje te zijn
Is een topic van anderhalf jaar oud.

En ben jij al wel 16 youngminaa?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven