Gezondheid alle pijlers

ervaringen draagdoeken

18-08-2013 20:24 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
In februari verwachtten wij onze 2e kleine. Omdat we nog een peuter rond hebben lopen, willen we graag een draagdoek. Wie heeft hier ervaringen mee? Welke merken worden als prettig en welke als niet-prettig ervaren?
Er is hier een compleet draagdoekentopic vol met ervaringsdeskundigen. Kijk daar eens!
Wij hebben er drie van Hoppediz en zijn er erg blij mee. Waarom drie? Één zomerdoek. Deze is ook erg fijn voor binnen. Één doek voor mn man en één voor mij. Omdat wij 20 cm in lengte schelen en ook wel wat in de breedte is dat een must.
Wat leuk dat je wilt gaan dragen en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Er is hier idd een draagdoek eb dragers topic. Daar kan je al je vragen kwijt. Mijn eerste doek was een little frog lekker zacht en soepel vanuit de doos en dus fijn met een klein babytje. Inmiddels ook meerdere doeken en een drager en wij gebruiken eigenlijk nooit een kinderwagen of buggy
thanks voor jullie reactie. Ik zal eens kijken op dat topic
Ode aan de draagdoek:) Wij hebben een tricot slen, van marktplaats tweedehands gekocht. Was nauwelijks gebruikt. Echt geweldig! Nu is ons kind inmiddels oud genoeg dat we de draagdoek niet meer gebruiken, maar tot ruim anderhalf jaar oud gebruikt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven