Ervaringen elektrische tandenborstel
dinsdag 13 december 2011 om 22:19
dinsdag 13 december 2011 om 22:27
Ja, veel beter. Ik wil nooit meer een handtandenborstel. Je voelt het verschil meteen als je het gebruikt, je tanden voelen echt veel gladder en schoner aan. Ik heb geen enkel gaatje meer gehad sinds ik een electrische tandenborstel heb, zo'n jaar of 15 nu. Dus tel uit je winst.
You know how I know? Because I reeaally think so!
dinsdag 13 december 2011 om 22:33
ik heb zelf een tijd een goedkope gehad maar nu ben ik een dure van Philips aan het buzzen en wat een verschil! Wil nooit meer een goedkope elektrische tandenborstel. Zo fris, glad en prettig gevoel de hele dag. Moet wel zeggen dat de vooruit gang van handtandenborstel naar elektrisch ook echt enorm scheelt.
dinsdag 13 december 2011 om 22:58
Rubberen stokers van het merk Gum zijn bij het Kruidvat te koop. Ook bij DA. Etos vast ook wel, maar weet ik niet zeker.
Ik ben er door het vivaforum op getipt.(ja soms gebeurt hier nog weleens iets nuttigs)
En ze zijn best duur, iets van ¤4 voor 50 stuks ofzo, maar ik zweer er echt bij.
Mijn tanden en kiezen staan zo dicht op elkaar dat een houten stoker er niet tussen komt en afbreekt. Ik moet ook altijd tandsteen laten verwijderen bij de tandarts.
Nu kom ik er makkelijk tussen!
Januari moet ik weer naar de tandarts, hoop dat die ook verbetering ziet!
Ik ben er door het vivaforum op getipt.(ja soms gebeurt hier nog weleens iets nuttigs)
En ze zijn best duur, iets van ¤4 voor 50 stuks ofzo, maar ik zweer er echt bij.
Mijn tanden en kiezen staan zo dicht op elkaar dat een houten stoker er niet tussen komt en afbreekt. Ik moet ook altijd tandsteen laten verwijderen bij de tandarts.
Nu kom ik er makkelijk tussen!
Januari moet ik weer naar de tandarts, hoop dat die ook verbetering ziet!
dinsdag 13 december 2011 om 23:02
Ja, een electrische tandeborstel verwijdert plak vele malen beter dan gewoon poetsen en door de vorm kom je overal goed bij en kun je als het ware tand voor tand poetsen. Doen hoor, investering die de moeite waard is. Ik heb zelf een duurdere Oral B, maar heb ook wel eens goedkopere borsteltjes daarvoor gekocht. Ik ben uiteindelijk toch weer naar Oral B borsteltjes teruggegaan. De goedkope borsteltjes waren mij te hard.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
woensdag 14 december 2011 om 00:22
Ja, ik had eerst ook een dure van Oral-B. Nu heb ik de Vitality en die kostte maar iets van 25 euro. Ik heb er zelfs een van 12,50. Die was maar een avond in de aanbieding. Die poetst alleen maar. Belangrijker is gewoon een goede opzetborstel. Opzetborstels zijn veel belangrijker en die van Oral-B is meer universeel. Etos eigen merk is goedkoper en die past ook. Bij mij wel in ieder geval.
Misschien is het goed om eens bij een mondhygiëniste langs te gaan voor een poetsadvies. Daar geven ze ook advies wat hij naast flossen nog meer kan doen om de ruimtes tussen de tanden schoon te houden.
Misschien is het goed om eens bij een mondhygiëniste langs te gaan voor een poetsadvies. Daar geven ze ook advies wat hij naast flossen nog meer kan doen om de ruimtes tussen de tanden schoon te houden.