Gezondheid alle pijlers

Ervaringen van vrouwen die hun baarmoeder verwijdert zijn

05-10-2009 11:24 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben een 36-jarige vrouw, en eind deze maand wordt mijn baarmoeder verwijdert. Ik ben 4,5 maand geleden bevallen van een prachtige dochter, en tijdens mijn zwangerschap kwam aan het licht dat ik vleesbomen heb, niet ééntje maar 5 (1 groot en 4 kleintjes). Er is geen andere mogelijkheid dan mijn baarmoeder te verwijderen, mijn eierstokken blijven wel zitten.

Graag had ik ervaringen gelezen van vrouwen die ook hun baarmoeder verwijdert zijn. Hoe verliep de operatie, het herstel, hoe voelen jullie je nu, enz... Alvast bedankt!
Hallo fien,

Bij mij is de baarmoeder 2 jaar geleden eruit gehaald.

Ik was toen 34.

De operatie is goed gegaan en het herstel ook wel.( ik was namelijk heel eigenwijs,dacht ik heb 2 keizersnedes gehad dus ik weet wat ik wel en niet kan.)

Goed luisteren naar je lichaam dat is een raad wat ik je mee wil geven.

Het is namelijk niet niks wat ze gaan doen.

Maar nu voel ik me helemaal prima en kan alles ook weer.

Ik ben zelfs blij dat ze hem eruit hebben gehaald.

Maar ik had dan ook helse pijnen altijd.
Bij mij gaat mijn baarmoeder er morgen uit.

Lees ook eens op topic baarmoederverwijdering..

Liefs Coebergh
Ok, bedankt.

En veel succes coeberghmetijs
Ik moest eerst goed lezen...het is toch: vrouwen van wie de baarmoeder verwijderD is?

Mijn zus heeft dit gehad, viel haar reuze mee. Maar bij haar kon het vaginaal, dus zonder snee in buik.
Valt hartstikke mee. Vrijdags geholpen, zaterdag uit bed en zondags onder de douche en weer gelopen.

Ik ben dinsdags weer naar huis gemogen. Was meer uit bed dan in bed dus kon, mocht ik gaan. Via buik trouwens gebeurd en baarmoedermond zit er nog.

Ik voel me niet anders dan anders alleen het feit dat ik nooit meer menstrueer vind ik een zalige gedachte. Dat gepongel en gedoe altijd.
Via de buik, na 5 dagen thuis en NOOIT MEER ONGESTELD!
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven