Entertainment alle pijlers

Unknown Number: The High School Catfish

01-09-2025 15:10 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zojuist heb ik met open mond deze docu op Netflix gekeken. Nog anderen hier? Los van hoe verbijsterend ik het vind wie de uiteindelijke dader bleek, blijf ik vooral hangen op 'Some might see me as a bad person. Realistically, a lot of us have probably broken the law at some point or another and not gotten caught. I’m sure people drove drunk, haven’t been caught.'. Excuse you????? Ik ben niet snel flabbergasted, ook niet door een volslagen gebrek aan ziekte-inzicht of reflectie op de ernst van gedrag, maar dit vind ik wel echt zo'n absurde uitspraak...
Ja hier nog 1, de mate waarin deze persoon volledig voorbij gaat aan wat diegene aangericht heeft en zonder enige zelfreflectie is bizar. Ik heb bijna zitten schreeuwen naar mn televisie zo naar werd ik ervan.
Ja gezien. En ik werd ook echt niet goed van de dader met die eeuwige ‘iedereen maakt fouten’ smoes. Werd echt fysiek misselijk van dat interview op het laatst.

Respect voor die vader dat hij zijn prioriteiten op een rijtje had en super goed handelde. Ik had denk ik wel gesmeten met het een of ander.
LemoosGaatDoor schreef:
01-09-2025 15:31
Ja gezien. En ik werd ook echt niet goed van de dader met die eeuwige ‘iedereen maakt fouten’ smoes. Werd echt fysiek misselijk van dat interview op het laatst.

Respect voor die vader dat hij zijn prioriteiten op een rijtje had en super goed handelde. Ik had denk ik wel gesmeten met het een of ander.
Die echte beelden ook toen ze haar thuis kwamen arresteren , die man echt totale verbijstering . Hoe kon ze zo liegen , ook over haar werk , was echt bizar .
LemoosGaatDoor schreef:
01-09-2025 15:31

Ja, ik ook! En dat moment met de politie thuis dat ze haar slachtoffer ging knuffelen.... Ik heb alle respect voor hoe de vader zich met zichtbaar veel moeite inhield ten behoeve van zijn dochter. Niet schreeuwen, niet agressief worden, enkel heel duidelijk en begrenzend met een bizar respectabele hoeveelheid zelfbeheersing. Alle respect voor die man. Maar dat knuffelmoment én die zin die ik gequote heb maakte echt dat ik haar door mijn laptop heen wilde trekken. Die zin sprak ze uit ná haar gevangenisstraf. Hoe kan, in combinatie met het vele liegen, het recidiverisico in vredesnaam als laag zijn ingeschat?
Oh en 'I wanted to keep her safe and close' -> 'you should kill yourself'. Íetwat moeilijk verenigbaar en verdedigbaar. Ietwat.
Koffiehagedis schreef:
01-09-2025 15:44
Oh en 'I wanted to keep her safe and close' -> 'you should kill yourself'. Íetwat moeilijk verenigbaar en verdedigbaar. Ietwat.
Plus de opmerkingen over haar lijf en de verregaande seksuele opmerkingen .
Ik geloof ook niet dat het eerst iemand anders was en zij het zogenaamd voort had gezet .
Ik vind wel dat ze steken hebben laten vallen in het onderzoek naar de dader. Ze hadden die al veel eerder op het spoor kunnen zijn. Her was wel duidelijk dat dit om iemand ging die heel veel kennis had van telefoongebruik en precies wist hoe anoniem te blijven. Ook de mate van informatie en foto's waar de dader toegang toe had gaf te denken. Het taalgebruik en de vasthoudendheid en dat het duidelijk om een serieus psychisch ziek individu zou gaan wees in de richting van iemand in een bepaalde leeftijdscategorie en niet die waar de politie zich op richtte. Ook waren er ouders die hun verdenkingen al eerder hadden kenbaar gemaakt bij de politie en daar werd niks mee gedaan.
"It's a fool that looks for logic in the chambers of the human heart."
Yildizlar2 schreef:
01-09-2025 15:47
Ik geloof ook niet dat het eerst iemand anders was en zij het zogenaamd voort had gezet .

Geloofde ik ook niet, nee. En ik vond de verklaring van die moeder van de jongen in kwestie heel aannemelijk: ze was door die knul geobsedeerd en deed er alles aan om hem en zijn vriendinnetje uit elkaar te drijven.

Echt ongelooflijk vond ik dit. Verschrikkelijk.
Ik heb ook met verbazing gekeken.

Ik vraag mij af wat voor soort persoonlijkheidsstoornis hier aan gekoppeld word. Want ziek is het wel.
Ze hadden het over -munchhaussen by Proxi- alleen zie ik die vergelijking vooral deels en niet geheel.
Yildizlar2 schreef:
01-09-2025 15:47
Oh absoluut niet. Is ook nul bewijs voor. En hoe ze erover 'redeneert' vind ik ook echt niet te volgen.
Zagen jullie ook al die drankflessen op tafel staan toen de dader werd ontmaskerd? :-o
"It's a fool that looks for logic in the chambers of the human heart."
Kunnen we hier gewoon benoemen wie de dader is?
Praat wat makkelijker en is toch wel op te maken uit de postings.

De dader was niet echt 100% in de bovenkamer.
Vooral de expliciete teksten vond ik schokkend. Dit sturen naar 2 kinderen van 14 jaar.

Had ook erg te doen met het meisje dat vals beschuldigd werd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat mij betreft wel ja er staat niet dat er geen spoilers mogen .
Nostromo schreef:
01-09-2025 15:59
Ik vind wel dat ze steken hebben laten vallen in het onderzoek naar de dader. Ze hadden die al veel eerder op het spoor kunnen zijn. Her was wel duidelijk dat dit om iemand ging die heel veel kennis had van telefoongebruik en precies wist hoe anoniem te blijven. Ook de mate van informatie en foto's waar de dader toegang toe had gaf te denken. Het taalgebruik en de vasthoudendheid en dat het duidelijk om een serieus psychisch ziek individu zou gaan wees in de richting van iemand in een bepaalde leeftijdscategorie en niet die waar de politie zich op richtte. Ook waren er ouders die hun verdenkingen al eerder hadden kenbaar gemaakt bij de politie en daar werd niks mee gedaan.
Dat stuk werd niet echt goed uitgediept vond ik. Dacht de hele tijd: ‘Laat die vrouw van die ene politieagent nou praten…ze wil praten…’.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven