Unknown Number: The High School Catfish
maandag 1 september 2025 om 15:10
Zojuist heb ik met open mond deze docu op Netflix gekeken. Nog anderen hier? Los van hoe verbijsterend ik het vind wie de uiteindelijke dader bleek, blijf ik vooral hangen op 'Some might see me as a bad person. Realistically, a lot of us have probably broken the law at some point or another and not gotten caught. I’m sure people drove drunk, haven’t been caught.'. Excuse you????? Ik ben niet snel flabbergasted, ook niet door een volslagen gebrek aan ziekte-inzicht of reflectie op de ernst van gedrag, maar dit vind ik wel echt zo'n absurde uitspraak...
maandag 1 september 2025 om 15:31
Ja gezien. En ik werd ook echt niet goed van de dader met die eeuwige ‘iedereen maakt fouten’ smoes. Werd echt fysiek misselijk van dat interview op het laatst.
Respect voor die vader dat hij zijn prioriteiten op een rijtje had en super goed handelde. Ik had denk ik wel gesmeten met het een of ander.
Respect voor die vader dat hij zijn prioriteiten op een rijtje had en super goed handelde. Ik had denk ik wel gesmeten met het een of ander.
maandag 1 september 2025 om 15:36
Die echte beelden ook toen ze haar thuis kwamen arresteren , die man echt totale verbijstering . Hoe kon ze zo liegen , ook over haar werk , was echt bizar .LemoosGaatDoor schreef: ↑01-09-2025 15:31Ja gezien. En ik werd ook echt niet goed van de dader met die eeuwige ‘iedereen maakt fouten’ smoes. Werd echt fysiek misselijk van dat interview op het laatst.
maandag 1 september 2025 om 15:43
Ja, ik ook! En dat moment met de politie thuis dat ze haar slachtoffer ging knuffelen.... Ik heb alle respect voor hoe de vader zich met zichtbaar veel moeite inhield ten behoeve van zijn dochter. Niet schreeuwen, niet agressief worden, enkel heel duidelijk en begrenzend met een bizar respectabele hoeveelheid zelfbeheersing. Alle respect voor die man. Maar dat knuffelmoment én die zin die ik gequote heb maakte echt dat ik haar door mijn laptop heen wilde trekken. Die zin sprak ze uit ná haar gevangenisstraf. Hoe kan, in combinatie met het vele liegen, het recidiverisico in vredesnaam als laag zijn ingeschat?LemoosGaatDoor schreef: ↑01-09-2025 15:31Ja gezien. En ik werd ook echt niet goed van de dader met die eeuwige ‘iedereen maakt fouten’ smoes. Werd echt fysiek misselijk van dat interview op het laatst.
maandag 1 september 2025 om 15:47
Plus de opmerkingen over haar lijf en de verregaande seksuele opmerkingen .Koffiehagedis schreef: ↑01-09-2025 15:44Oh en 'I wanted to keep her safe and close' -> 'you should kill yourself'. Íetwat moeilijk verenigbaar en verdedigbaar. Ietwat.
Ik geloof ook niet dat het eerst iemand anders was en zij het zogenaamd voort had gezet .
maandag 1 september 2025 om 15:59
Ik vind wel dat ze steken hebben laten vallen in het onderzoek naar de dader. Ze hadden die al veel eerder op het spoor kunnen zijn. Her was wel duidelijk dat dit om iemand ging die heel veel kennis had van telefoongebruik en precies wist hoe anoniem te blijven. Ook de mate van informatie en foto's waar de dader toegang toe had gaf te denken. Het taalgebruik en de vasthoudendheid en dat het duidelijk om een serieus psychisch ziek individu zou gaan wees in de richting van iemand in een bepaalde leeftijdscategorie en niet die waar de politie zich op richtte. Ook waren er ouders die hun verdenkingen al eerder hadden kenbaar gemaakt bij de politie en daar werd niks mee gedaan.
"It's a fool that looks for logic in the chambers of the human heart."
maandag 1 september 2025 om 16:08
Yildizlar2 schreef: ↑01-09-2025 15:47Plus de opmerkingen over haar lijf en de verregaande seksuele opmerkingen .
Ik geloof ook niet dat het eerst iemand anders was en zij het zogenaamd voort had gezet .
Geloofde ik ook niet, nee. En ik vond de verklaring van die moeder van de jongen in kwestie heel aannemelijk: ze was door die knul geobsedeerd en deed er alles aan om hem en zijn vriendinnetje uit elkaar te drijven.
Echt ongelooflijk vond ik dit. Verschrikkelijk.
maandag 1 september 2025 om 16:19
maandag 1 september 2025 om 16:59
Oh absoluut niet. Is ook nul bewijs voor. En hoe ze erover 'redeneert' vind ik ook echt niet te volgen.Yildizlar2 schreef: ↑01-09-2025 15:47Plus de opmerkingen over haar lijf en de verregaande seksuele opmerkingen .
maandag 1 september 2025 om 17:32
Kunnen we hier gewoon benoemen wie de dader is?
Praat wat makkelijker en is toch wel op te maken uit de postings.
De dader was niet echt 100% in de bovenkamer.
Vooral de expliciete teksten vond ik schokkend. Dit sturen naar 2 kinderen van 14 jaar.
Had ook erg te doen met het meisje dat vals beschuldigd werd
Praat wat makkelijker en is toch wel op te maken uit de postings.
De dader was niet echt 100% in de bovenkamer.
Vooral de expliciete teksten vond ik schokkend. Dit sturen naar 2 kinderen van 14 jaar.
Had ook erg te doen met het meisje dat vals beschuldigd werd
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 1 september 2025 om 19:34
Dat stuk werd niet echt goed uitgediept vond ik. Dacht de hele tijd: ‘Laat die vrouw van die ene politieagent nou praten…ze wil praten…’.Nostromo schreef: ↑01-09-2025 15:59Ik vind wel dat ze steken hebben laten vallen in het onderzoek naar de dader. Ze hadden die al veel eerder op het spoor kunnen zijn. Her was wel duidelijk dat dit om iemand ging die heel veel kennis had van telefoongebruik en precies wist hoe anoniem te blijven. Ook de mate van informatie en foto's waar de dader toegang toe had gaf te denken. Het taalgebruik en de vasthoudendheid en dat het duidelijk om een serieus psychisch ziek individu zou gaan wees in de richting van iemand in een bepaalde leeftijdscategorie en niet die waar de politie zich op richtte. Ook waren er ouders die hun verdenkingen al eerder hadden kenbaar gemaakt bij de politie en daar werd niks mee gedaan.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in