Even een tietvraagje!
donderdag 18 maart 2010 om 09:38
Ik heb sinds een dag of 2 pijn bovenin mijnn linkerborst als ik slik, en ik vind dat best vervelend Ik kan geen knobbeltjes ofzo ontdekken, dus ik denk niet dat er iets ergs aan de hand is.
Ik vroeg me alleen af, kan ik een spiertje in mn borst verrekt hebben ofzo? Hahah heb er nog nooit van gehoord, maar dat geeft toch een beetje geruststelling, want ik wil niet naar de dokter alleen omdat het een beetje zeer doet!
Bedankt!
Ik vroeg me alleen af, kan ik een spiertje in mn borst verrekt hebben ofzo? Hahah heb er nog nooit van gehoord, maar dat geeft toch een beetje geruststelling, want ik wil niet naar de dokter alleen omdat het een beetje zeer doet!
Bedankt!
donderdag 18 maart 2010 om 09:42
Ik heb er ook nog nooit van gehoord eigenlijk, dat je daar een spiertje kunt verrekken.
Als je je echt zorgen maakt of als de pijn nog een paar dagen aanhoudt zou ik gewoon even de huisarts bellen. Die is daarvoor. En is het niks, nou ja, dan ben jij weer gerustgesteld.
Als je je echt zorgen maakt of als de pijn nog een paar dagen aanhoudt zou ik gewoon even de huisarts bellen. Die is daarvoor. En is het niks, nou ja, dan ben jij weer gerustgesteld.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
donderdag 18 maart 2010 om 09:44
donderdag 18 maart 2010 om 09:52
donderdag 18 maart 2010 om 09:54
Ja, hij staat dan voor maandag op de planning Vriend heeft nog second opinion gedaan op knobbels ofzo, maar die zijn er echt niet (Vond vriend heel niet erg, ff voelen )
Hmm.. ik ben ook van de week ongesteld geworden sinds de MAP, misschien zitten die hormonen nog ff te kloten ofzo..
We zien het Maandag wel hoe ik dan kan slikken
Hmm.. ik ben ook van de week ongesteld geworden sinds de MAP, misschien zitten die hormonen nog ff te kloten ofzo..
We zien het Maandag wel hoe ik dan kan slikken
donderdag 18 maart 2010 om 10:03
donderdag 18 maart 2010 om 10:22
Heb ik inderdaad ook gehad. Bij mij was de spier ook aan het trillen. Bij diep ademhalen en slikken deed het pijn. Spier deed dus een beetje vreemd. Warmhouden en een paracetamol erin en dan is het zo weer over.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
donderdag 18 maart 2010 om 11:23
Tsss... ik heb dat al jaren (zeker een jaar of 6). Komt altijd weer terug. En soms durf ik nog niet eens mijn keel te schrapen (maar dan doet het ook écht zeer ) of diep adem te halen.
Ik heb ook al gekeken of ik er een 'lijn' in kan vinden. Het gebeurt bij mij rondom de menstruatie en tussendoor dan ook nog (als bonus of zo )
Precies op de plek van je foto. Vanaf dat punt naar beneden richting tepel.
Ik heb toevallig een afspraak bij de ha voor over 2 weken.
K'bout, laat je even weten hoe het bij de huisarts is geweest?
Ik heb ook al gekeken of ik er een 'lijn' in kan vinden. Het gebeurt bij mij rondom de menstruatie en tussendoor dan ook nog (als bonus of zo )
Precies op de plek van je foto. Vanaf dat punt naar beneden richting tepel.
Ik heb toevallig een afspraak bij de ha voor over 2 weken.
K'bout, laat je even weten hoe het bij de huisarts is geweest?
Known to cause insanity in laboratory mice
donderdag 18 maart 2010 om 18:20