Gezondheid alle pijlers

evenwichtstoornis.

12-09-2015 20:46 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al tijden heb ik last van evenwicht stoornis ik wordt hier stapel dol van ik heb het gevoel of ik in een lift sta die heel snel naar boven gaat zo,n gevoel is .het mijn evenwichtsorgaan links werkt volgens de k n. o. arts minder goed dan rechts maar het belemmert mij in mijn dagelijkse doen ,heeft iemand een tip of iets waar ik wat aan heb .
is dat ook de daadwerkelijke oorzaak? Kan jouw klacht door het minder functionerende evenwichtsorgaan verklaard worden volgens de KNO arts?

Lijkt mij ook buitengewoon vervelend trouwens!
Ja ik hoop dat er verbetering komt anders weet ik het ook niet meer .ik had gehoopt op een medicijn maar er is volgens de k.n.o. arts niets aan te doen ,maar daar kan en wil ik mij niet bij neerleggen want dan ga je er aan onderdoor en dat is niet mijn bedoeling .
Ik heb wel eens gehoord van een oefening, dan moet je jezelf achterover laten vallen op een bed. Google maar eens. Sterkte.
Misschien kun je een verwijzing vragen naar een duizeligheidspoli (samenwerking tussen o.a. KNO-arts en neuroloog).
Jouw nick geeft wel te denken.

Als je bij de kno arts bent geweest dan heeft hij toch verteld waar het van komt? En wat je moet doen?
quote:mariekepop schreef op 12 september 2015 @ 21:09:

Ik heb wel eens gehoord van een oefening, dan moet je jezelf achterover laten vallen op een bed. Google maar eens. Sterkte.Ja moest ik ook doen,je wekt dan als het ware een aanval van duizeligheid op. Zou als ik TO was wel even overleggen voor ze zoiets gaat doen.
Volgens de kno arts is dat dus de oorzaak en niets aan te doen .maar ik ga weer terug naar de huisarts voor een doorverwijzing naar de duizeligheids poli.
Sinds ik magnesium slik is het bij mij veel minder heftig en minder frequent.

Misschien helpt het jou ook.

Heel veel sterkte, hopelijk vindt je snel een oplossing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven