Gezondheid alle pijlers

Galblaas rugklachten

09-03-2017 17:01 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na steeds zeurende pijn (lijkt net of er iets onder me ribben zit) en uitstralende rug/schouder pijn. Soms met hele erge rugpijn wat later weer wat wegzakt. Toch doorgestuurd door de arts voor een echo. Vier grote galstenen van 1 tot 1,5 cm te zien op de echo.

Nu sta ik op de lijst van een operatie en de arts nog telefonisch besproken. Hij zegt wel dat mijn klachten a typisch zijn, dat betekend dus dat het niet 100% zeker is dat mijn klachten ook daadwerkelijk weg zijn. (ik heb geen boven buikpijn en ook geen kolieken dat ik over de grond rol dus mijn klachten zijn a typisch). Wel heb ik soms enorme rugpijn en dan precies op 1 punt, eigenlijk achter me lever. Alle klachten zijn begonnen na mijn tweede zwangerschap......

Herkent iemand dit en waren je klachten weg na de operatie,
Toen ik bijkwam uit de narcose dacht ik: he? Ze zouden me toch opereren? Kon me er niks van herinneren natuurlijk, maar ik was echt wel geholpen.

Ik moet dan weer niet aan een keizersnede denken haha! Hoewel, als er dan een baby uitkomt ipv die galblaas dan zou ik dat er wel voor over hebben
hoi dames, even een vraagje over die operatie. Ik heb 2 weken na mijn bevalling zo'n aanval gehad en ik heb binnenkort ook een afspraak om te bespreken dat de galblaas verwijderd moet worden. Nu vraag ik me alleen af hoelang je niet mag tillen? Mijn huisarts zei 4-6 weken, maar zou een kleine baby ook niet getild kunnen/mogen worden? Hoe is het herstel überhaupt? Waar moet ik aan denken?
2 Weken mag je niet tillen en 6 weken rustig aan doen. Dat stond bij mij op de voorschriften.

Ik zou het overleggen over de baby.
Hoop dat ik ook me ogen dicht en gevoel heb ze een minuut later weer open te doen.
Zeker wel hoor Izzy. Zo gaat het.
Ja hoop ook dat ik na de operatie van de klachten af ben.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven