Gezondheid alle pijlers

Galblaasverwijdering

23-11-2017 10:16 30 berichten
Aanstaande maandag wordt mijn galblaas eruit gehaald via laparoscopie. Volgens mijn chirurg zou de ingreep zo'n 40 minuten duren en na de ingreep zou de pijn minimaal zijn. Heeft er iemand ervaring en hoe lang duurde het voordat je weer volledig hersteld was?
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is ‘ie 1.5 jaar geleden verwijderd. Een nacht in het ziekenhuis gebleven en de dagen erna redelijk veel pijn van de sneetjes in mijn buik. Die trekken echt. Maar met medicatie gaat het binnen een paar dagen weer.
De chirurg is net langs geweest. De galblaas was volledig ontstoken en zat vol pus. Tevens had ik een interne bloeding. Valt allemaal nogal tegen
He bah! Geen wonder dan dat je veel pijn hebt hoor, dat is echt wel wat anders dan wat ik had. Ze hadden tegen mij ook gezegd dat het kón gebeuren dat ze een snede moesten maken maar hier was het gewoon laproscopisch.

Volgens mij mag je je nu gewoon instellen op een herstel als na een buikoperatie, daar staat uit mijn hoofd een week of 6 voor.
Natte tosti..
Vandaar de drain dus. Jeetje, wat een tegenvaller voor je. Hou inderdaad maar rekening met een lang(er) herstel. Heb je nu wel wat betere pijnstilling gekregen?
Bij mij lukte de operatie wel laparoscopisch, maar was de galblaas gescheurd tijdens het verwijderen, waardoor ik behoorlijk ziek ben geweest daarna.
Dan duurt het idd langer dan een week of 2.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven