Gezondheid alle pijlers

Gatver, gisteren een soort kipfilet uit mijn vagina

04-03-2010 09:08 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit midden in mijn pilstrip maar gisteren verloor ik een beetje bloed en had buikpijn... Dus ik tampon ingedaan en savonds haalde ik hem eruit bungelde er zon stukje bloed aan (ongeveer 6 x 2 cm ) dus ik dacht BAH... en haalde het ervanaf... Maar was niet zon bloedig iets wat je wel vaker bij je menstruatie hebt hoor van die slierten.. Maar het leek gewoon op een kipfilet... In het begin gewoon vlezig roze en het uiteinde zwart bloedig achtig...

Ik heb ook nog wel een beetje buikpijn maar nu verlies ik al geen bloed meer... Heel apart... Heeft iemand dit wel eens gehad???
Gatver, ik zit hier aan mijn ontbijt...
Ik herken jouw beschrijvingen. Ik heb dit gezien tijdens mijn miskramen. Is er kans dat je zonder het te weten zwanger geweest kan zijn?
Moet dit op de vroege ochtend....zit aan mijn koffie
Pfff, mag er een verbod op beschrijvingen van de inhoud van de vagina
Dames, de topictitel was toch duidelijk?
Keeprunning en dutskop...en toch lezen én reageren?!

Het lijkt idd op een miskraam, ook vanwege je buikpijn.
Ja dat dacht ik ook. Dus eigen schuld als je hier toch kijkt.
Niet clicken als je van de titel niet goed wordt, wel duidelijk vooor TO.
Hahhah inderdaad ik begon mijn topic nog met 'gatver' dan lijkt mij duidelijk dat als je een zwakke maag hebt of heerlijk aan je ontbijt zit dat je dat niet verder op je in moet laten werken....

Ja nou ik ben al 1,5 week misselijk... ben 2 maanden geleden aan de pil gegaan en eigenlijk nooit misselijk dus dacht daar zal het aan liggen...

hmmm.... ik heb toen ik zwanger was van mijn zoontje ook een keer ontzettend veel bloed verloren en er zat ook echt zon prop bij... maar was toen zo in paniek dat ik me niet meer kan herinneren hoe dat eruit zag...
wellicht een soort sensatiezucht...

Ik zag ook alleen het eerste gedeelte van de titel: Gatver gister een soort kipfilet. Toen dacht ik dit kan nog alle kanten op
En toch openen
Er zijn in het verleden verschillende topics over dit onderwerp geweest. Wat ik daar van heb onthouden is dat het hier om een zogeheten missed abortion kan gaan, een miskraam omdat er geen vruchtje was. Ook kan het gaan om een zogeheten myoom, een (klein) vleesboompje.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Misschien was je al zwanger, of ben je de pil op het verkeerde (onveilige) moment begonnen??
quote:Lennon schreef op 04 maart 2010 @ 09:16:

Ja nou ik ben al 1,5 week misselijk... ben 2 maanden geleden aan de pil gegaan en eigenlijk nooit misselijk dus dacht daar zal het aan liggen...

hmmm.... ik heb toen ik zwanger was van mijn zoontje ook een keer ontzettend veel bloed verloren en er zat ook echt zon prop bij... maar was toen zo in paniek dat ik me niet meer kan herinneren hoe dat eruit zag...Ik zou even langs de huisarts gaan. Heb je het weefsel bewaard of al weggedaan?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:keeprunning schreef op 04 maart 2010 @ 09:17:

wellicht een soort sensatiezucht...

Ik zag ook alleen het eerste gedeelte van de titel: Gatver gister een soort kipfilet. Toen dacht ik dit kan nog alle kanten op

Welke kanten had het allemaal opgekund dan?

Wilde kipfilet gisteren ontdooien, ben hem vervolgens vergeten. Tot ik hem vanochtend tegenkwam?

Wilde m'n bh opvullen, maar heb het filetje verkeerd geplaatst?

Bij de AH hadden ze geen tasjes meer, dus ik dacht ik stop hem daar maar even?
Nee zwanger had ik niet kunnen zijn ervoor ( daar zijn daden voor nodig hahahha tenminste bij mij wel ) En ben de pil begonnen op de eerste dag van mijn menstruatie... zoals de dokter gezegd had hahaha maar goed das mij bij ook altijd variabel... soms verlies ik eerst 3 dagen een klein beetje en dan word ik het pas echt en dan ngo een hele week..Dus weet nooit of het echt begonnen is... Maar een miskraam klinkt eigenlijk erg logisch ook omdat ik het vorige week nog dacht...

hmm apart.. ik schrok me iig rot
Ja, had ik ook keeprunning. Het kon alle kanten op met de openingstitel, vandaar dat ik hem opende.
WHAHAHHAHAHHAHA ABSOLUTEEINSTEIN!!!!!!!!!!!!!
quote:Lennon schreef op 04 maart 2010 @ 09:21:

WHAHAHHAHAHHAHA ABSOLUTEEINSTEIN!!!!!!!!!!!!!Dat was het niet?
quote:absoluteEinstein schreef op 04 maart 2010 @ 09:20:

[...]

Welke kanten had het allemaal opgekund dan?

Wilde kipfilet gisteren ontdooien, ben hem vervolgens vergeten. Tot ik hem vanochtend tegenkwam?

Wilde m'n bh opvullen, maar heb het filetje verkeerd geplaatst?

Bij de AH hadden ze geen tasjes meer, dus ik dacht ik stop hem daar maar even?

Ik hoef dus eigenlijk niet eens te antwoorden, je opties zeggen genoeg

Toevoegingen kan zijn: Ziek van het eten van een soort kipfilet. Was het wel kipfilet. Hoe ziet kipfilet eruit... En dan inderdaad de bhvullers
quote:Lennon schreef op 04 maart 2010 @ 09:21:

Nee zwanger had ik niet kunnen zijn ervoor ( daar zijn daden voor nodig hahahha tenminste bij mij wel ) En ben de pil begonnen op de eerste dag van mijn menstruatie... zoals de dokter gezegd had hahaha maar goed das mij bij ook altijd variabel... soms verlies ik eerst 3 dagen een klein beetje en dan word ik het pas echt en dan ngo een hele week..Dus weet nooit of het echt begonnen is... Maar een miskraam klinkt eigenlijk erg logisch ook omdat ik het vorige week nog dacht...

hmm apart.. ik schrok me iig rotNiet zwanger maar wel een miskraam?
Neej niet zwanger voordat ik aan de pil begon 2 maanden geleden... Sinds ik weer aan de pil ben kan eht makkelijk ;)
quote:Star schreef op 04 maart 2010 @ 09:26:

[...]

Niet zwanger maar wel een miskraam?niet zwanger voordat ze aan de pil begon.
Jee Lennon, je zult wel geschrokken zijn!

Heb je het bewaard?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven