Gatver, gisteren een soort kipfilet uit mijn vagina
donderdag 4 maart 2010 om 09:08
Ik zit midden in mijn pilstrip maar gisteren verloor ik een beetje bloed en had buikpijn... Dus ik tampon ingedaan en savonds haalde ik hem eruit bungelde er zon stukje bloed aan (ongeveer 6 x 2 cm ) dus ik dacht BAH... en haalde het ervanaf... Maar was niet zon bloedig iets wat je wel vaker bij je menstruatie hebt hoor van die slierten.. Maar het leek gewoon op een kipfilet... In het begin gewoon vlezig roze en het uiteinde zwart bloedig achtig...
Ik heb ook nog wel een beetje buikpijn maar nu verlies ik al geen bloed meer... Heel apart... Heeft iemand dit wel eens gehad???
Ik heb ook nog wel een beetje buikpijn maar nu verlies ik al geen bloed meer... Heel apart... Heeft iemand dit wel eens gehad???
donderdag 4 maart 2010 om 09:30
Gatverdamme... ik kan veel hebben maar dit is echt goor... :puke:
Al eens gedacht aan een carriere in het schrijven van horrorfilm scripts gedacht.. ?
Ik zeg: in een plastic bakje en naar de dokter ermee. Kan je mooi testen of je dokter een beetje "gehard" is of dat je een salon-doktertje hebt.....
*fuck...ben ontmaskerd als sensatiebeluste troela..moest gewoon klikken op dit topic...*
Al eens gedacht aan een carriere in het schrijven van horrorfilm scripts gedacht.. ?
Ik zeg: in een plastic bakje en naar de dokter ermee. Kan je mooi testen of je dokter een beetje "gehard" is of dat je een salon-doktertje hebt.....
*fuck...ben ontmaskerd als sensatiebeluste troela..moest gewoon klikken op dit topic...*
donderdag 4 maart 2010 om 09:36
donderdag 4 maart 2010 om 09:36
Nou nou, wat een gedoe over dat het een goor verhaal is, zeg. Ik bedoel: ik zal niet zeggen dat ik het een smakelijk verhaal vind, maar ik vind het op zich wel weer getuigen van moed om hier tot in de detail te beschrijven wat je zojuist uit je doos hebt getrokken . Ik zou zoiets ook eerder anoniem op een forum plaatsen dan er met iemand over te praten, haha!
Verder heb ik er weinig op te zeggen, ik heb nog nooit vleeswaren uit mijn doos gehaald, dus geen idee wat het zou kunnen zijn! En misschien toch maar even naar je eigen huisarts, ik vind het antwoord van de huisartsenpost een beetje makkelijk...
Verder heb ik er weinig op te zeggen, ik heb nog nooit vleeswaren uit mijn doos gehaald, dus geen idee wat het zou kunnen zijn! En misschien toch maar even naar je eigen huisarts, ik vind het antwoord van de huisartsenpost een beetje makkelijk...

donderdag 4 maart 2010 om 09:51
Zon soortgelijk verhaal is hier eerder geweest. Maar dat is echt al tijden geleden. Maar daar werd ook druk in gespuculeerd, wat dit nou kon zijn, ook naar de dokter,ect.
Volgens mij zat zij op dat moment in het buitenland.
Is trouwens misschien wel langer dan een jaar geleden. Maar omdat dat ook zo smakelijk was, herinner ik me dat nog. (-:
Maar ik kan het niet terugvinden. Misschien iemand anders die dit nog weet ?
succes in ieder geval.
Is trouwens misschien wel langer dan een jaar geleden. Maar omdat dat ook zo smakelijk was, herinner ik me dat nog. (-:
succes in ieder geval.
donderdag 4 maart 2010 om 10:01
Inderdaad, de titel waarschuwed genoeg maar toch openen... Hhaaaa.. jakkie, maar goed.
Ben het wel eens met nukje, die adviseerde naar de huisarts te gaan ipv huisartsenpost. Ik heb daar ook de ervaring dat er overal nogal makkelijk mee om gegaan wordt. helaas heb je het kipfiletje niet meer maar ik denk een goede omschrijving wil ook wel helpen.
Je moet je vast helemaal het apenzuur zijn geschrokken... Zou ik wel doen iig.
Ben het wel eens met nukje, die adviseerde naar de huisarts te gaan ipv huisartsenpost. Ik heb daar ook de ervaring dat er overal nogal makkelijk mee om gegaan wordt. helaas heb je het kipfiletje niet meer maar ik denk een goede omschrijving wil ook wel helpen.
Je moet je vast helemaal het apenzuur zijn geschrokken... Zou ik wel doen iig.

donderdag 4 maart 2010 om 10:03
Een vriendin van mij heeft 'tijdens een pilstrip' een miskraam gehad, waarschijnlijk was ze net zwanger voor ze begon met slikken. Zij beschreef precies hetzelfde als jij en heeft kort na verlies van 'Het Ding' een zwangerschapstest gedaan. Misschien kun je dat nu ook even doen als je uberhaupt wil weten of het een zwangerschap geweest is.
donderdag 4 maart 2010 om 15:58
quote:beaugirl schreef op 04 maart 2010 @ 09:51:
Zon soortgelijk verhaal is hier eerder geweest. Maar dat is echt al tijden geleden. Maar daar werd ook druk in gespuculeerd, wat dit nou kon zijn, ook naar de dokter,ect.
succes in ieder geval.Dat ging toch om een soort lege zak die uit een vagina kwam?
succes in ieder geval.Dat ging toch om een soort lege zak die uit een vagina kwam?
donderdag 4 maart 2010 om 22:17
quote:Lennon schreef op 04 maart 2010 @ 09:21:
Nee zwanger had ik niet kunnen zijn ervoor ( daar zijn daden voor nodig hahahha tenminste bij mij wel )
Maar een miskraam klinkt eigenlijk erg logisch ook omdat ik het vorige week nog dacht...
Mag ik vragen hoe je een miskraam kan krijgen zonder "de daad" gedaan te hebben??
Of lees ik iets over het hoofd
Nee zwanger had ik niet kunnen zijn ervoor ( daar zijn daden voor nodig hahahha tenminste bij mij wel )
Maar een miskraam klinkt eigenlijk erg logisch ook omdat ik het vorige week nog dacht...
Mag ik vragen hoe je een miskraam kan krijgen zonder "de daad" gedaan te hebben??
Of lees ik iets over het hoofd
vrijdag 5 maart 2010 om 22:57
quote:absoluteEinstein schreef op 04 maart 2010 @ 09:20:
[...]
Bij de AH hadden ze geen tasjes meer, dus ik dacht ik stop hem daar maar even?
Haha, ik zie dit topic nou pas Die foto van Enneaaa is ook helemaal geweldig ter completering van de feestvreugde.
Sorry TO, het is voor jou wel schrikken, maar ik vind het ook wel vermakelijk. Ik hoop dat je er niet te naar meer van bent. Ik nomineer je in elk geval voor de topictitel van de maand
[...]
Bij de AH hadden ze geen tasjes meer, dus ik dacht ik stop hem daar maar even?
Haha, ik zie dit topic nou pas Die foto van Enneaaa is ook helemaal geweldig ter completering van de feestvreugde.
Sorry TO, het is voor jou wel schrikken, maar ik vind het ook wel vermakelijk. Ik hoop dat je er niet te naar meer van bent. Ik nomineer je in elk geval voor de topictitel van de maand
vrijdag 5 maart 2010 om 23:28
vrijdag 5 maart 2010 om 23:33
quote:quattro35 schreef op 05 maart 2010 @ 23:28:
Ik krijg een bef-fobie van dit soort topics.
Ik laat mijn vent dit forum voorlopig dan ook even niet lezen
Kan mijn vriendin Viva aansprakelijk stellen wegens sinds 4 februari niet-meer-gelikt-worden? Nou?
Hoezo? Jij wist al een maand geleden dat dit topic er aan kwam?
Ik krijg een bef-fobie van dit soort topics.
Ik laat mijn vent dit forum voorlopig dan ook even niet lezen
Kan mijn vriendin Viva aansprakelijk stellen wegens sinds 4 februari niet-meer-gelikt-worden? Nou?
Hoezo? Jij wist al een maand geleden dat dit topic er aan kwam?