Gezondheid alle pijlers

geen menstruatie, rode bultjes en meer

02-06-2014 00:27 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen ga ik mijn huisarts bellen maar ik hoopte dat er hier misschien nog iemand online is.

Eerst wat achtergrond informatie, qua anticonceptie gebruik ik de nuvaring waarbij ik steeds 2x doorring en dus elke 9 weken wordt ik ongesteld waar ik haast de klok op gelijk kan zetten zo regelmatig.

Verder heb ik een vaste partner en ben ik 22

Ongeveer 2 weken geleden kreeg ik ineens pijnlijke steken in mijn onderbuik gepaard met 1 malig een klein beetje vaginaal bloedverlies.

Vervolgens kreeg ik vorige week dinsdag rode bultjes rond mijn navel welke erg jeuken, deze zijn inmiddels uitgebreid naar mijn hele buik, borsten, bovenbenen en binnenkant ellebogen.

Verder had ik vorige week woensdag ongesteld moeten worden wat niet is gebeurd.

Vandaag een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief.

Klinkt dit iemand bekend in de oren?
De rode bultjes klinken als allergie, waarom je menstruatie niet doorkomt geen idee. De huisarts bellen lijkt me voor beide een goed idee.
Heb je antibiotica gebruikt? Bijwerking zijn vaak rode bultjes.

Of zonnebrandcreme?
Nieuwe crème gebruikt of kleren aangehad? Ander wasmiddel?

Het kunnen ook warmtebultjes zijn.

Hopelijk kan de huisarts er wat mee, anders verkoelingszalf gebruiken. Ik heb ook zulke bultjes gehad en de zalf helpt tegen de jeuk. Ik heb het inmiddels 4x gehad, steeds op verschillende plekken, maar ze weten nog niet wat het is.

Sterkte.
Silence is golden. Duct tape is silver.
He wat naar. Heb je al op gordelroos gegoogled? Misschien is dat het?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven