geen menstruatie, rode bultjes en meer
maandag 2 juni 2014 om 00:27
Morgen ga ik mijn huisarts bellen maar ik hoopte dat er hier misschien nog iemand online is.
Eerst wat achtergrond informatie, qua anticonceptie gebruik ik de nuvaring waarbij ik steeds 2x doorring en dus elke 9 weken wordt ik ongesteld waar ik haast de klok op gelijk kan zetten zo regelmatig.
Verder heb ik een vaste partner en ben ik 22
Ongeveer 2 weken geleden kreeg ik ineens pijnlijke steken in mijn onderbuik gepaard met 1 malig een klein beetje vaginaal bloedverlies.
Vervolgens kreeg ik vorige week dinsdag rode bultjes rond mijn navel welke erg jeuken, deze zijn inmiddels uitgebreid naar mijn hele buik, borsten, bovenbenen en binnenkant ellebogen.
Verder had ik vorige week woensdag ongesteld moeten worden wat niet is gebeurd.
Vandaag een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief.
Klinkt dit iemand bekend in de oren?
Eerst wat achtergrond informatie, qua anticonceptie gebruik ik de nuvaring waarbij ik steeds 2x doorring en dus elke 9 weken wordt ik ongesteld waar ik haast de klok op gelijk kan zetten zo regelmatig.
Verder heb ik een vaste partner en ben ik 22
Ongeveer 2 weken geleden kreeg ik ineens pijnlijke steken in mijn onderbuik gepaard met 1 malig een klein beetje vaginaal bloedverlies.
Vervolgens kreeg ik vorige week dinsdag rode bultjes rond mijn navel welke erg jeuken, deze zijn inmiddels uitgebreid naar mijn hele buik, borsten, bovenbenen en binnenkant ellebogen.
Verder had ik vorige week woensdag ongesteld moeten worden wat niet is gebeurd.
Vandaag een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief.
Klinkt dit iemand bekend in de oren?

maandag 2 juni 2014 om 09:05
Nieuwe crème gebruikt of kleren aangehad? Ander wasmiddel?
Het kunnen ook warmtebultjes zijn.
Hopelijk kan de huisarts er wat mee, anders verkoelingszalf gebruiken. Ik heb ook zulke bultjes gehad en de zalf helpt tegen de jeuk. Ik heb het inmiddels 4x gehad, steeds op verschillende plekken, maar ze weten nog niet wat het is.
Sterkte.
Het kunnen ook warmtebultjes zijn.
Hopelijk kan de huisarts er wat mee, anders verkoelingszalf gebruiken. Ik heb ook zulke bultjes gehad en de zalf helpt tegen de jeuk. Ik heb het inmiddels 4x gehad, steeds op verschillende plekken, maar ze weten nog niet wat het is.
Sterkte.
Silence is golden. Duct tape is silver.