Geen menstruatie
donderdag 6 juli 2017 om 07:46
Hoi allemaal,
De laagste keer dat ik menstrueerde was dit compleet anders dan normaal. Ik had geen van de bekende klachten vooraf en toen het (precies op tijd) begon had ik ipv een normale menstruatie last van ruim 2 weken een klein beetje bruin verlies. En nu ben ik inmiddels ruim een hele cyclus verder, 10 dagen overtijd en nog steeds niks. Ook geen van de gebruikelijke klachten, af en toe wat steken in mijn baarmoeder en daar blijft het dan ook bij.
Ik gebruik geen anticonceptie, maar de testen wijzen uit dat ik ook niet zwanger ben, ik heb niet noemenswaardig veel stress, ben niet opeens aangekomen of afgevallen, sport niet extreem veel en kan dus eigenlijk geen reden bedenken waarom het nu zo loopt. Normaal gesproken ben ik ook regelmatig.
Is dit nog normaal? Wanneer is het tijd voor de huisarts?
De laagste keer dat ik menstrueerde was dit compleet anders dan normaal. Ik had geen van de bekende klachten vooraf en toen het (precies op tijd) begon had ik ipv een normale menstruatie last van ruim 2 weken een klein beetje bruin verlies. En nu ben ik inmiddels ruim een hele cyclus verder, 10 dagen overtijd en nog steeds niks. Ook geen van de gebruikelijke klachten, af en toe wat steken in mijn baarmoeder en daar blijft het dan ook bij.
Ik gebruik geen anticonceptie, maar de testen wijzen uit dat ik ook niet zwanger ben, ik heb niet noemenswaardig veel stress, ben niet opeens aangekomen of afgevallen, sport niet extreem veel en kan dus eigenlijk geen reden bedenken waarom het nu zo loopt. Normaal gesproken ben ik ook regelmatig.
Is dit nog normaal? Wanneer is het tijd voor de huisarts?
donderdag 6 juli 2017 om 08:46
Geen actieve, we hebben al twee kinderen. Maar aangezien we geen anticonceptie gebruiken, weten we dat een zwangerschap wel kan gebeuren. Alleen denk ik niet dat dot nu het geval is, ik voel me echt helemaal niet zwanger en heb voor de zekerheid ook al twee keer getest.
donderdag 6 juli 2017 om 08:46
Dan zou ik toch even langs de huisarts gaanviva_mama schreef: ↑06-07-2017 08:46Geen actieve, we hebben al twee kinderen. Maar aangezien we geen anticonceptie gebruiken, weten we dat een zwangerschap wel kan gebeuren. Alleen denk ik niet dat dot nu het geval is, ik voel me echt helemaal niet zwanger en heb voor de zekerheid ook al twee keer getest.
donderdag 6 juli 2017 om 17:05
Jawel, maar alleen tijdens mijn (vermoedelijke) vruchtbare periode, niet heel betrouwbaar dus.
Ik weet dat ik best een keer een rare cyclus kan hebben, alleen nu is het alweer de tweede op een rij die niet normaal is..
Ik denk dat ik nog even afwacht en anders toch naar een belletje pleeg naar de huisarts..