Geen trek, niks smaakt meer

zondag 18 augustus 2013 om 23:30
na een periode van flinke stress ( en daardoor slecht eten) nu gelukkig weer een heel stuk beter in mn vel. Maar....wat eten betreft lijk ik echt niks meer lekker te vinden, het smaakt gewoon niet meer! Herkenbaar voor iemand? Misschien gewoon een kwestie van verstand op 0 en eten en dat het dan vanzelf gaat smaken na een tijdje ( zeg ook maar wat hoor). Ik moet ook niet heel veel meer af gaan vallen, maar ik krijg gewoon geen hap weg...
zondag 18 augustus 2013 om 23:36
ja. Die smaak komt wel weer. Ik had altijd 1 'maaltijd' die ik wel naar binnen kon stouwen en dat was: all-bran flakes met yoghurt of melk. Het was lichte kost (in stress ben ik ook meteen misselijk als ik iets eet), smaakt niet heel uitgesproken en dan had ik in ieder geval íets gezonds en het vulde ook nog wel een beetje.
maandag 19 augustus 2013 om 00:15
Ik vergeet tegenwoordig vaak te eten en dat eindigt dan vaak in een zak chip of een zak snoep... Meestal als ik eenmaal heb gekookt smaakt het me wel.
Probeer om bewust bezig te zijn met de maaltijd die je gaat maken, gebruik verse ingrediënten en probeer ze goed te proeven. Door je heel erg op de verschillende smaken te richten, ga je ze vanzelf weer beter proeven en zal het eten je ook beter gaan smaken.
Probeer om bewust bezig te zijn met de maaltijd die je gaat maken, gebruik verse ingrediënten en probeer ze goed te proeven. Door je heel erg op de verschillende smaken te richten, ga je ze vanzelf weer beter proeven en zal het eten je ook beter gaan smaken.