Gezondheid alle pijlers

Geen zin om te eten en duizelig

28-11-2013 18:39 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

De laatste tijd heb ik helemaal geen zin meer om te eten. Alleen rond 17.00. De rest van de dag eet ik niet omdat ik dan meestal misselijk word (ik hou wel alles binnen). Ben de laatste tijd ook erg vaak duizelig. Ik weet dat je duizelig kan worden door niet of weinig te eten, maar ik ben al duizelig als ik opsta 'S ochtends. Komt iemand dit bekend voor???
Nou misschien kun je eens naar de huisarts gaan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat zegt de huisarts over bijvoorbeeld je bloeddruk?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hetzelfde advies als Nouschi en Himalaya: ga naar de huisarts. Sterkte
Geen zin om te eten

Duizelig

Misselijk

---> HA

(maar van niets eten tot 17.00 zal het ook niet beter worden)
En hoeveel ben je afgevallen de laatste tijd?

Lijkt me niet verwonderlijk als dit al een tijdje duurt, dat je dan duizelig bent bij het opstaan.
Waarom, in vredesnaam, eet je nix? Hoe lang is dat al? Sinds je duizelig en misselijk ben of at je eerder ook al niets? En hoe lang doe je dat al?
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik ben niet veel afgevallen, misschien 2 of 3 kilo. Ik sport ook erg veel ( nu sport ik even niet vanwege een scheurtje en ontsteking in de pees van m'n elleboog). Ik ben al naar de HA geweest voor duizelig zijn, bloeddruk was goed en geen bloedarmoede of suiker. Ik ben 5 of 6 weken geleden bij de HA geweest en nu ong. 4 weken krijg ik geen eten naar binnen. Ik heb altijd wel gehad dat ik 'S ochtends niets kon eten, maar dan tijdens lunchtijd wel, nu dus niet.....
nou, dan ga je terug naar de huisarts en dan zeg je datje sinds 4 weken amper eet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
@mallebeppie : Ik was al duizelig voordat ik geen eten naar binnen kreeg.
Sinds wanneer ben je.2a 3 kg kwijt?
Been there, done that, got the T-shirt.
ik zou toch even terug gaan naar de HA, want je hebt immers een nieuw probleem. Die duizeligheid kan op andere dingen wijzen en de HA kan dat voor je uitzoeken. Zodat je weer normaal kunt eten, want dit is slecht voor je lichaam.
Zit het niet tussen je oren?
Ik snap dit soort topics nooit.

Wat is nu de bedoeling?

Dat wij gaan vertellen wat je hebt?
Begin eens met de huisarts te bellen

Tot je daar terecht kan: probeer om wat sap, thee, bouillon of aanmaaklimonade binnen te krijgen, dan komen je zout- en suikergehaltes weer op pijl. Wil wel eens helpen tegen duizeligheid.
Ik vind 2 à 3 kilo in vier weken best veel....
Zwanger?
Misschien heb je last van maagzuur? Van weinig eten kan je misselijk worden...
Naar de huisarts, meteen morgenochtend.

En ondanks "geen trek", wel eten.
Laat je weten wat de huisarts zei?
Is er iets gebeurd dat je tijdens het eten misselijk werd, en je daardoor onbewust denkt "niet eten want dan word ik ziek? Als je dat maar gelooft dan word je al misselijk bij het denken aan eten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik zou je ook aanraden om naar je HA te gaan. Ik denk aan aan een maagklacht, maar het kan van alles zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Apatura schreef op 28 november 2013 @ 19:18:

Sinds wanneer ben je.2a 3 kg kwijt?

Goede vraag, want in een maand zoveel afvallen is niet gezond. Het kan al betekenen dat je ondervoed begint te raken. Dat is echt niet alleen voorbehouden aan de kindjes in Afrika met die dikke buiken.

Laat je weten wat de HA zei?
Ik ben nog niet bij de HA geweest. Maar ik heb even op internet gekeken en het kan stress zijn. Ik zag het ook bij een andere forummer, stress zou goed kunnen. Ik eet nu sowieso een cracker als lunch. Ik heb hiervoor regelmatig lunch overgeslagen omdat ik geen tijd had omdat ik veel te doen had, waarschijnlijk ben ik gewend geraakt aan dit patroon van eten. Iedereen bedankt voor de adviezen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven