Gezondheid alle pijlers

Gekneusd oor?

24-09-2009 14:17 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stteds vaker heb ik pijn in een oor nadat ik geslapen heb. Als ik op het kussen van mijn vriend heb gelegen (steviger kussen dan de mijne), wil ik een paar dagen niet meer lachen, want dan doet mijn oor erg zeer.

Nu heb ik zelf een zachter kussen nodig, als ik uit logeren/op vakantie ga moet ik ook echt mijn eigen kussen mee, van een ook maar iets steviger kussen kneuzen mijn oren al.

Wie heeft hier ervaring mee en tips voor goede zachte kussens en hoe te voorkomen dat mijn oren steeds kneuzen. Ik slaap op mijn zij en mijn oorschelp ligt dan dubbel.
Je oor plat 'vouwen'?

Lijkt mij knap pijnlijk om op een dubbel geslagen oor te slapen, mijn oren kunnen dat niet eens

je hebt ook kussens met twee rollen, dan zit er dus een gleuf in het midden; mischien dat wat?
anoniem_45900 wijzigde dit bericht op 24-09-2009 14:26
Reden: fijnlijk... huh?! ;)
% gewijzigd
Of je oor met een pleister vastplakken zodat 'ie niet dubbel gaat?
Mijn dochtertje heeft dit ook lang gehad en ik plakte inderdaad haar oortje vast, probleem opgelost!
De tip van een pleister heb ik al eerder gekregen. Dit heb ik geprobeerd, maar dan moet ik de pleister aan mijn haar vast plakken en dat is niet fijn de ochtend erna.
Oh, wat fijn, herkenning!!! Ik heb het met vlagen, dat is 's nachts wakker wordt en dat mijn oor, dwz mijn oorschelp, erg pijn doet. Altijd een dilemma, als je blijft liggen doet het pijn, maar als je met je hoofd omhoog komt doet het nog veel meer pijn. Gelukkig trekt het bij mij wel altijd snel weg, kwestie van omdraaien en op andere zij gaan liggen en 's morgens voel ik er niks meer van.

Het heeft bij mij overigens niet te maken met het platvouwen van mijn oor. En ook al verschillende kussens geprobeerd, helaas zonder effect.

Ik blijf even meelezen of er iemand een goede tip heeft!!!
Da's ook toevallig! Ik heb het sinds een jaar ongeveer, en inderdaad wat jojon zegt, een dilemma want stil liggen doet pijn, maar bewegen nog meer pijn

Heel snel je hoofd van het kussen optillen en dan even door de pijn heen bijten is de beste oplossing volgens mij.

De volgende dag heb ik er geen last meer van trouwens.

Zou het echt komen door het dubbelgaan van je oor? Ik heb er echt pas sinds een jaar last van. Hmmm vreemd.
Bij mij blijft de pijn wel een paar dagen aanhouden. Ik word er ook wakker van ´s nachts!
Klinkt misschien dom, maar misschien een haarband omdoen met watten of zakdoekjes ertussen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven