Geloven?
zaterdag 3 juni 2017 om 17:03
Goedendag allemaal!
Ik ben een meisje van 23 jaar. Laatst ben ik bij de huisarts geweest voor inwendige onderzoek.
Ik gaf aan dat ik 4 maanden ( niet achter elkaar ) na mijn idee rond mijn eisprong een beetje bruineafscheiding had met een heeel klein beetje bloed. Ze vond dat een normaal geval en ik hoefde mij geen zorgen te maken. Ze vroeg aan mij of ik wel eens een uitstrijkje had gedaan waarop mijn antwoord nee was. Ik. vroeg of dat noodzakelijk was. Ze zei tegen mij dat ze toch naar mijn baarmoedermond gaat kijken en als het toch nodig was dat ze toch een uitstrijkje gaat doen. Ik natuurlijk in paniek maar ze vond het helemaal niet nodig en dat ik een mooie baarmoedermond heb. Ook heeft zij mijn baarmoedermond gevoeld door twee vingers in mijn vagina te steken en met de ander hand drukte zij op mijn buik. Ze vond dat ik mij helemaal geen zorgen hoef te maken over HPV. Maar op internet lees ik hele andere verhalen.
Moet ik mijn huisarts hierop vertrouwen of kan ze dat niet eens zien met haar blote oog?
Alvast bedankt groetjes !
Wat is jullie advies en mening?
Moet ik de huisarts geloven dat er echt niets is? Ik ben bang aangezien er geen klachten zijn.
Maar de huisarts zei dat ik echt niet niet hoef te zijn. Z vond dat ik een hele mooie baarmoedermond had.
Alvast bedankt !
Ik ben een meisje van 23 jaar. Laatst ben ik bij de huisarts geweest voor inwendige onderzoek.
Ik gaf aan dat ik 4 maanden ( niet achter elkaar ) na mijn idee rond mijn eisprong een beetje bruineafscheiding had met een heeel klein beetje bloed. Ze vond dat een normaal geval en ik hoefde mij geen zorgen te maken. Ze vroeg aan mij of ik wel eens een uitstrijkje had gedaan waarop mijn antwoord nee was. Ik. vroeg of dat noodzakelijk was. Ze zei tegen mij dat ze toch naar mijn baarmoedermond gaat kijken en als het toch nodig was dat ze toch een uitstrijkje gaat doen. Ik natuurlijk in paniek maar ze vond het helemaal niet nodig en dat ik een mooie baarmoedermond heb. Ook heeft zij mijn baarmoedermond gevoeld door twee vingers in mijn vagina te steken en met de ander hand drukte zij op mijn buik. Ze vond dat ik mij helemaal geen zorgen hoef te maken over HPV. Maar op internet lees ik hele andere verhalen.
Moet ik mijn huisarts hierop vertrouwen of kan ze dat niet eens zien met haar blote oog?
Alvast bedankt groetjes !
Wat is jullie advies en mening?
Moet ik de huisarts geloven dat er echt niets is? Ik ben bang aangezien er geen klachten zijn.
Maar de huisarts zei dat ik echt niet niet hoef te zijn. Z vond dat ik een hele mooie baarmoedermond had.
Alvast bedankt !
zondag 4 juni 2017 om 00:02
NIEMAND gaat je hier antwoord op geven hier op viva. Omdat we het niet kunnen via een schermpje en daarnaast niet mogen van de mods, en wel met goede redenen.heeelergbang schreef: ↑03-06-2017 23:55Kan iemand hier alleen nog antwoord opgeven aub. Is het zonder vaccinatie ook 1 procent kans ?
Ga terug naar je huisarts...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 4 juni 2017 om 00:10
Net als de voorgaande 15 laatste vragen? Écht vrouw, zet je pc uit en ga slapen en maak dinsdag een afspraak met je ha.heeelergbang schreef: ↑04-06-2017 00:05Volgens mij stelde ik andere vragen wat ook medisch was en daar werd wel antwoord op gegeven! En misschien steld deze laatste vraag mij wel erg gerust? en doet het mij heel goed als ik het weet?
zondag 4 juni 2017 om 00:11
1. De inhoud van die antwoorden was 'ga naar de huisarts' of 'ga terug naar de huisarts'.heeelergbang schreef: ↑04-06-2017 00:05Volgens mij stelde ik andere vragen wat ook medisch was en daar werd wel antwoord op gegeven! En misschien steld deze laatste vraag mij wel erg gerust? en doet het mij heel goed als ik het weet?
2. Nee, dat gaat je niet helpen en het doet je niet heel erg goed. Je zegt nu al 4 pagina's 'dit is mijn laatste vraag' en steeds komt er een nieuwe laatste vraag. Je zult dus straks weer een nieuwe 'laatste vraag' weten te vinden.
Ga naar bed! Of bel de huisartsenpost, als je zo bang bent.
zondag 4 juni 2017 om 00:13
Weet je wat mij heel erg gerust zou stellen? Als jij nu naar bed zou gaan en dinsdag de huisarts zou bellen.heeelergbang schreef: ↑04-06-2017 00:12Jammer weer. Als ik iemand gerust kan stellen dan doe ik dat.
zondag 4 juni 2017 om 00:17
Doe even normaal zeg. Lees je eigen post eens terug, we kunnen jou niet gerust stellen. De huisarts kan je niet eens gerust stellen. Dus ga slapen en bel dinsdag je huisarts of bel nu de huisartsenpost met je angsten.heeelergbang schreef: ↑04-06-2017 00:12Jammer weer. Als ik iemand gerust kan stellen dan doe ik dat.
zondag 4 juni 2017 om 00:21
Stel je niet zo aan. Je lijkt wel een dreinende kleuter.heeelergbang schreef: ↑04-06-2017 00:12Jammer weer. Als ik iemand gerust kan stellen dan doe ik dat.
Wij kunnen je niet gerust stellen. Ook al zouden we overal antwoord op geven. Je verzint wel weer iets nieuws. Ga naar bed en hou op met dit gezuig.
zondag 4 juni 2017 om 00:32
zondag 4 juni 2017 om 00:42
Ik tuinde er laatst ook bijna in hier, iemand met angstproblematiek gerust proberen te stellen, dat werkt dus niet. Wat je hier probeert te doen, is het forum als therapeut gebruiken, To, en dat gaat niet. Komt ook omdat er meerdere mensen zijn die op verschillende manieren proberen je gerust te stellen. Een therapeut leert je hoe je jezelf gerust kan stellen. Dat werkt echt tien keer beter hoor.
Want heb je enig idee hoeveel virussen er bestaan die tot de dood kunnen leiden? En bacterieen. En parasieten. Er is een eindelijk scala aan enge dingen om bang voor te zijn en als je deze angst overwint, denk ik dat er meer zullen volgen vanwege je gedrag in dit topic.
Wat ik niet snap, is dat je je heel erg druk maakt om dat hpv virus en je totaal geen zorgen maakt over de berichten over je angst, dat die wel erg overdreven en hysterisch is. Weet je wel wat een angststoornis is? Ik zeg niet dat je die hebt maar is dat een prettige aandoening dan? Je hebt ook niet zoveel zelfinzicht en weinig relativeringsvermogen. Okee je bent jong maar ik maak me daar meer zorgen over dan dat hpv virus bij jou. Dat kan je leven behoorlijk verpesten, stress en angstproblematiek dus ik zou daarnaar gaan vragen, om hulp bij je enorme angst hiervoor.
Want heb je enig idee hoeveel virussen er bestaan die tot de dood kunnen leiden? En bacterieen. En parasieten. Er is een eindelijk scala aan enge dingen om bang voor te zijn en als je deze angst overwint, denk ik dat er meer zullen volgen vanwege je gedrag in dit topic.
Wat ik niet snap, is dat je je heel erg druk maakt om dat hpv virus en je totaal geen zorgen maakt over de berichten over je angst, dat die wel erg overdreven en hysterisch is. Weet je wel wat een angststoornis is? Ik zeg niet dat je die hebt maar is dat een prettige aandoening dan? Je hebt ook niet zoveel zelfinzicht en weinig relativeringsvermogen. Okee je bent jong maar ik maak me daar meer zorgen over dan dat hpv virus bij jou. Dat kan je leven behoorlijk verpesten, stress en angstproblematiek dus ik zou daarnaar gaan vragen, om hulp bij je enorme angst hiervoor.
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤
zondag 4 juni 2017 om 00:56
Zonder vaccinatie zijn vermoedelijk nog geen cijfers over bekend. Zolang is het vaccin er namelijk nog niet.
Ik ben twee keer zo oud als jij en maak me niet druk om HPV. Braaf naar de vijfjaarlijkse checkup en meer kun je niet.
Ik vertrouw mijn huisarts en de assistentes.
Ik ben twee keer zo oud als jij en maak me niet druk om HPV. Braaf naar de vijfjaarlijkse checkup en meer kun je niet.
Ik vertrouw mijn huisarts en de assistentes.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zondag 4 juni 2017 om 01:22
Dat is niet mijn schuld. Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw gedachtengang. Je hebt voldoende advies en uitleg gekregen. En je blijft maar zuigen, dat is echt heel vervelend en daar gaan mensen ook op reageren! Ga naar bed en als dat niet lukt dan bel je de hap.heeelergbang schreef: ↑04-06-2017 01:15Hoezo weer in onzekerheid brengen? Had hoop dat dat hetb1 procent is en nu zeg je dit.. NU denk ik dat het meer is
Slaap wel.
zondag 4 juni 2017 om 12:34
En mij wil jij niet geruststellen!! Jij zei dat je, als je een ander kom geruststellen, dat graag zou doen. Ik zei toen dat het mij gerust zou stellen als je naar bed zou gaan en dinsdag de dokter zou bellen. Maar jij zegt niet "ja, oke, dat ga ik doen".
Zie je hoe je jezelf tegenspreek? Net als met die eindeloze "laatste vraag" waarop steeds weer een nieuwe vraag komt.
Alsjeblieft, ga naar je huisarts. Je angsten zijn vele malen ongezonder dan welk virus dan ook.
Zie je hoe je jezelf tegenspreek? Net als met die eindeloze "laatste vraag" waarop steeds weer een nieuwe vraag komt.
Alsjeblieft, ga naar je huisarts. Je angsten zijn vele malen ongezonder dan welk virus dan ook.