Gelukkig, hij is eruit (mirena)
woensdag 19 september 2012 om 15:10
Vanmiddag gebeurd.
De druk in mijn buik voelt direct al minder, maar de pijn kan natuurlijk nooit helemaal direct weg zijn.
Het lijkt wel of ik meer gevoel in mijn benen terug krijg.
Hoe lang kan het ongeveer duren tot de pijn helemaal weg is.
en dan bedoel ik, moet ik denken in termen van dagen, weken
of maanden?
De druk in mijn buik voelt direct al minder, maar de pijn kan natuurlijk nooit helemaal direct weg zijn.
Het lijkt wel of ik meer gevoel in mijn benen terug krijg.
Hoe lang kan het ongeveer duren tot de pijn helemaal weg is.
en dan bedoel ik, moet ik denken in termen van dagen, weken
of maanden?
odi et amo
woensdag 19 september 2012 om 15:52
Oh, gelukkig maar. Was al bang voor pijn, maar dat is dus niet nodig
Mijn grootste klacht is vermoeidheid. Ik heb totaal geen energie meer en voel me de hele dag zo gaar.
Ook ben ik 7 kg aangekomen, vette huid gekregen, haaruitval en overal rare pijnen.
Maar die moeheid is echt het ergste. Was altijd heel actief maar daar is weinig van over.
Waar had jij dan pijn ? Hopelijk gaat het snel beter met je !
Mijn grootste klacht is vermoeidheid. Ik heb totaal geen energie meer en voel me de hele dag zo gaar.
Ook ben ik 7 kg aangekomen, vette huid gekregen, haaruitval en overal rare pijnen.
Maar die moeheid is echt het ergste. Was altijd heel actief maar daar is weinig van over.
Waar had jij dan pijn ? Hopelijk gaat het snel beter met je !
woensdag 19 september 2012 om 15:58
Zowiezo bijna altijd buikpijn. Veel lage rugpijn en in de periode dat ik eigenlijk ongesteld moest worden, heel veel pijn in mijn
benen. Vooral de bovenbenen. Veel pijn in mijn heupen en de laatste maanden ook weinig energie. In ieder geval nergens zin en vooral niet in seks. Na de seks soms contactbloedingen.
Druk op de blaas. Minstens 1 keer uit bed snachts om te plassen.
Maar het ergste was altijd die buikpijn, daar werd ik gewoon sjacherijning van.
benen. Vooral de bovenbenen. Veel pijn in mijn heupen en de laatste maanden ook weinig energie. In ieder geval nergens zin en vooral niet in seks. Na de seks soms contactbloedingen.
Druk op de blaas. Minstens 1 keer uit bed snachts om te plassen.
Maar het ergste was altijd die buikpijn, daar werd ik gewoon sjacherijning van.
odi et amo
woensdag 19 september 2012 om 16:03
Ik heb dezelfde klachten gehad en heb de mirena ruim anderhalf jaar geleden laten verwijderen. Ik voelde hem constant zitten, had veel buikpijn, geen energie, aankomen en was daarnaast 6 maanden bijna non-stop ongesteld geweest.
De buikklachten verdwenen met een paar dagen. Het voelde al wel gelijk heel opgelucht toen het ding eruit was maar verdween helemaal toen ik weer normaal ongesteld werd.
De moeheid was met een maand wel weg.
De buikklachten verdwenen met een paar dagen. Het voelde al wel gelijk heel opgelucht toen het ding eruit was maar verdween helemaal toen ik weer normaal ongesteld werd.
De moeheid was met een maand wel weg.
woensdag 19 september 2012 om 16:05
quote:darksideofthemoon schreef op 19 september 2012 @ 15:52:
Waar had jij dan pijn ? Hopelijk gaat het snel beter met je !Ik had dezelfde klachten. Hield ook enorm veel vocht vast. Was vrijwel gelijk weer weg, buikpijn nam snel af.
Waar had jij dan pijn ? Hopelijk gaat het snel beter met je !Ik had dezelfde klachten. Hield ook enorm veel vocht vast. Was vrijwel gelijk weer weg, buikpijn nam snel af.
woensdag 19 september 2012 om 16:12
woensdag 19 september 2012 om 16:38
quote:Melpomene schreef op 19 september 2012 @ 16:05:
[...]
Ik had dezelfde klachten. Hield ook enorm veel vocht vast. Was vrijwel gelijk weer weg, buikpijn nam snel af.Ik heb nu ook al twee weken 1 dikke voet. Hopelijk raak ik die ook kwijt nu. De huisarts moest er wel een beetje om lachen toen ik dat zei, want het kwam volgens hem toch door de bloedvaten, maar nu ik dit hoor van jou heb ik nog meer hoop dat dat ook over gaat.
[...]
Ik had dezelfde klachten. Hield ook enorm veel vocht vast. Was vrijwel gelijk weer weg, buikpijn nam snel af.Ik heb nu ook al twee weken 1 dikke voet. Hopelijk raak ik die ook kwijt nu. De huisarts moest er wel een beetje om lachen toen ik dat zei, want het kwam volgens hem toch door de bloedvaten, maar nu ik dit hoor van jou heb ik nog meer hoop dat dat ook over gaat.
odi et amo
woensdag 19 september 2012 om 22:44
Nou ik raad iedereen af zo'n mirena spiraal in te laten zetten. Ik veranderde van de een op de andere dag in Miss Queen Bitch! Constant pijn in me buik rug en benen en chagerijnig. 2 keer zat die verkeerd en de 3e keer weer! Heb hem maar na een paar maanden zelf eruit gehaald. Ben overgestapt op de nuvaring.
Super! Nooit meer zo'n ding in me lijf. Hell no!
Super! Nooit meer zo'n ding in me lijf. Hell no!

donderdag 20 september 2012 om 00:11
Ik heb 2 jaar terug ook een t safe koperspiraaltje gehad. Ik heb m na een maand laten verwijderen,ik trok de pijn gewoon echt niet meer. Zitten deed al echt enorm veel pijn. Ben er zelfs op de verjaardag van mijn zoontje tussenuit geglipt om bij de huisartsenpost in het ziekenhuis mijn spiraal eruit te laten halen. Zodra hij eruit was geen geen buikpijn meer gehad. Zitten deed geen pijn meer. Voor mij nooit meer een spiraaltje. De arts in het ziekenhuis zei dat het zou kunnen dat het spiraaltje bij mij in de weg zat vanwege mijn lengte. Ik ben 1.57m. Het schijnt dat de afstand tussen mijn baarmoeder dan te klein is voor een spiraaltje..waardoor ik er als het ware op zat..