Gezondheid alle pijlers

Genitale wratten

04-10-2012 12:19 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb nu sinds 6 jaar genitale wratten en ik wordt er echt hopeloos van. Ik heb ze laten weg branden bij de huidarts (zonder verdoving) en dat was een hel. Daarna ben ik wartec gaan gebruiken en ook dat heeft niet geholpen, ik heb wartec maanden dagelijks gebruikt. Toen heeft de gyneacoloog het operatief weg gebrand (ruggeprik) al 3x gebeurd. Nu weer een paar weg laten branden en gebruik nu weer Aldara. Ik kom er maar niet vanaf. HELP wat helpt echt??? Hoor ook veel mensen over appel azijn cider, ook 1 x gebruikt maar dat is wel echt heel pijnlijk, alsof ik in brand stond.
oei, wat vervelend voor je, ik dacht meestal dat het naar 2 jaar wegging, misschien aldara ?, volgens mij moet je dat bij de ha aanvragen en anders misschien condyline
Misschien kan je deze vraag beter bij gezondheid plaatsen.
mm, geen idee. gelukkig heb ik ze niet, en hoop ze ook nooit te krijgen.. Ze zeggen dat genitale wratten voor altijd in je bloedbaan zullen blijven zitten, en dus ook regelmatig kunnen opduiken. Bij sommige verdwijnen ze na een tijdje, en bij sommige blijven ze levenslang terugkomen, misschien dat jij zo'n pechvogel bent.

Heel vervelend.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Wratten duiken toch vaak op als je een slechte weerstand hebt?

Met andere woorden: krijg je genoeg slaap, heb je een duidelijk dagritme, krijg je genoeg vitamines binnen? En ook al denk je van wel, probeer het allemaal eens nóg wat te verbeteren, kijk of dat scheelt? Ieder mens heeft hierin een andere behoefte.

Ben je vaak ziek?
Ik heb weleens gehoord dat het er ook op kan duiden dat er iets mis met je inmuunsysteem als ze blijven. Dus ik zou daar zeker eens op verder kijken.
Hallo iedereen..

Heb zelf ook last van genitale wratten, heb geen idee hoe ik eraan kom.. maar belangrijker hoe kom ik ervan af ?? wilde niet meteen naar de dokter uit schaamte.. en geloof meer in zelfmedicatie.

Toen las ik Appelciderazijn, ben meteen een flesje gaan kopen, heb een wattenstaafje in de fles gedoopt en 5 min op de wratjes gehouden.. tot ze wit werden.. ze kunnen ook een klein beetje gaan bloeden maar hier hielt ik ook een wattenstaafje op om het beetje bloed op te nemen.. volgende ochtend waren ze voor de helft weg !.. nogmaals herhaald.. en de dag erna hellemaal verdwenen ! geen wondjes niksss alsof ze weggesmolten zijn.

Ik kan iedereen dit aanraden ! probeer het voordat je naar een dokter stap, Het kan inderdaad een branderig gevoel geven voor een dagje maar , na het behandelen heb ik er sudoco creme opgesmeerd op het gebied. dat verzacht vaseline kan ook.

Succes iedereen ! heb de azijn bij bas v/d heijden gekocht maar kan ook bij andere supermarkten, kost maar 90 Cent !!!
Dat heb ik ook al eens eerder gelezen dat natuurazijn tegen die gen wratten zou helpen.
Pieremachochel
@billy ben je een jongen of een meisje? Indien vrouw laat je dan ook voor de zekerheid testen op het HPV-virus, een uitwerking van dit virus is o.a. genitale wratten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven