Gezondheid alle pijlers

geschokt

11-08-2009 21:05 600 berichten
Ik heb een andere nick aangemaakt, wil anoniem blijven.

Ik verkeer in shock, ondanks dat er niet in die richting gedacht werd is er bij een bloedtest bij mijn man "ter uisluiting" toch een HIV test gedaan.

Positief.

Hij kan dit alleen opgelopen hebben tijdens onze relatie. Is dus ook vreemd geweest (heeft het naar eigen zeggen altijd veilig gedaan.)

Ik wacht nog op mijn uitslag. Maar die zal ongetwijfeld ook positief zijn, wij hebben het de laatste 15 jaar niet meer veilig gedaan. Als ik positief ben moeten de kinderen getest.

Dit is een nachtmerrie, altijd monogaam en trouw, en dan word ik genaaid op alle fronten!!!! Ik ben ontzettend kwaad op hem hij kan sowiso vertrekken, maar ik zit nu nog tussen hoop en vrees voor de toekomst.

Hoop dat ik de dans ontspring maar ik ben bang.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een geweldig nieuws!!!!!!!

Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Hoe is het mogelijk!

Ik ben zo blij voor je meid!
Ik ben zo blij, ben er helemaal emotioneel van

Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
DTEEZ!
Desenchante, waarom is de kans voor de kinderen nihil en niet gewoon 0? Is het mogelijk om HIV door te geven aan het kind dmv een spermacel terwijl de moeder niet besmet wordt? Of gaat het dan puur om normaal contact tussen vader en kinderen?

Ik zou inderdaad over 3 maanden nog een keer een test doen. Toch gewoon om het echt zeker te weten. Ik denk dat er anders toch altijd iets blijven 'zeuren' in je achterhoofd.
Wat ontzettend goed nieuws!!!
quote:_Sungirl_ schreef op 12 augustus 2009 @ 15:13:

Ik had het vanmorgen aan mijn vriend verteld.

En hij zei ook al zal ik die vent eens opzoeken.

Zoiets doe je toch niet.En zo ging hij nog ff door.

En zie je wel hij heeft ook met mannen gedaan wat ik al dacht.

Echt waar wat een............... vul zelf maar in.

Lekker dan.

Denk je niet dat de man van TO momenteel óók in de grootst mogelijke hel leeft? Hij weet net dat hij wellicht al levensbedreigend ziek is, én hij moet zien te leven met de wetenschap dat deze ziekte een resultaat is van zijn eigen acties en dat hij en passant het leven van zijn kinderen en vrouw in gevaar heeft gebracht. Dit alles moet hij hoogst waarschijnlijk in zijn eentje verwerken, want ik denk niet dat er heel veel begrip en steun uit zijn omgeving zal komen..

Toekomst, gezondheid, zelfbeeld, gezin, allemaal weg door eigen toedoen. Wat dacht je, dat hij op dit moment tevreden in de spiegel kijkt?

Ik vind het heel begrijpelijk dat TO momenteel alleen maar met woede-haat-walging-verdriet aan haar partner kan denken, maar ik vind de verwensingen aan zijn adres in sommige posts van anderen heel ongepast (om nog maar te zwijgen van de opmerkingen over zijn homoseksuele contacten...), en ook allesbehalve bemoedigend voor TO.
Geen bijzonderheden

Wat een opluchting!!!!!!!!!
Desenchante,

Ik wilde je even zeggen hoe blij ik voor je ben dat de test negatief is!!!!

Man, volgens mij zat het hele forum met ingehouden adem!

De aankomende tijd zal niet makkelijk worden voor jullie en daar wil ik je ook veel sterkte mee wensen, denk dat echt iedereen met je meeleeft!!
Sorry TO, het is absoluut niet mijn bedoeling om hier begrip voor je man te kweken of iets dergelijks. In die zin is mijn post ook ongepast. Excuses daarvoor.
Potjandoppe zeg!

Net in één ruk deze topic zitten lezen, en oooh wat ben ik blij voor je. Verder sluit ik me aan bij al eerder gegeven advies: pak die kerel bij kop en kont en gooi m eruit!

WOWWW!!! Wat een goed nieuws! Kippenvel!!

GEFELICITEERD!!!!!

En sterkte
Ik durfde er bijna niet op te hopen, maar ik ben zóóó blij voor je!

De hele situatie is natuurlijk nog steeds hartstikke rot, maar dit maakt toch wel een wereld van verschil!!!
The time is now
Een kind kan alleen via de moeder besmet worden. En testen over 3 maanden ligt een beetje aan wanneer jullie voor het laatst sex hebben gehad. Tussen besmetting en positieve test ligt ongeveer 3 maanden.
Ik weet van een 'bekende' (die had een soort van hetzelfde verhaal) dat zij na 3 maanden nog een keer moest testen. Omdat HIV een incubatie tijd heeft en mocht je in het laatste 3 maanden nog besmet zijn. Maar jullie waren al 15 jaar samen en dit stel pas een paar maanden. Zij was alle keren negatief.

Je man kan nagaan hoelang hij het ongeveer heeft aan de hand van zijn waardes.

Laat je je verder nog controleren op verdere soa's?

(wil je tijdelijke feestvreugde niet bederven zo bedoel ik het niet)
Hallo Desenchante,

Ik heb altijd een fles champagne koud staan, omdat ik vind dat je alle goede en leuke dingen in het leven moet vieren.

Vanavond toast ik op jouw goede nieuws en dat van je kinderen.

Geniet van dit moment en zorg goed voor jezelf en je kindjes, dan komen de juiste antwoorden vanzelf.

Proost
Geweldig!!!!! Ik ben zó blij voor je!

Er komt nu vast een moeilijke tijd voor jou en je gezin, sterkte daarmee! We zullen er voor je zijn hier!
Wàt een forumdag, dit... niets dan fijne berichten en gelukkig, gelukkig voor jou ook, désenchanté.

quote:Sugarbaby schreef op 12 augustus 2009 @ 18:53:

Desenchante, waarom is de kans voor de kinderen nihil en niet gewoon 0? .Nihil betekent toch ook nul?
Jee, wat een goed nieuws zeg! Ik ben zo blij voor je
Pffffff wat een ongelofelijk goed nieuws! Whiehoeeee!

Heb er ook de hele dag aan moeten denken. Ben echt oprecht blij voor jou en je kids!

Je gezondheid is het kostbaarste bezit....

Heel veel sterke voor nu en de tijd die komen gaat.

Knuffel Piekerien
Wow, wat een fantastisch bericht. Lijkt me allemaal idd nog niet te bevatten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Gefeliciteerd Descenchante! Wat een opluchting.

Je man mag God wel op z'n blote knietjes gaan danken en daarna met de staart tussen de benen het huis uitrennen. grrrrr

Al hoop ik wel dat hij ergens iemand heeft waar hij steun aan heeft hoor. Want het is en blijft een k*t diagnose.
pffff...gelukkig. Verwerk eerst deze stress voordat je gaat kijken wat je verder moet. Wat een opluchting!!!

Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Yay!

Wat heerlijk voor je!
Oh wat fijn om te lezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven