Gezondheid alle pijlers

gesteliseerd

30-11-2013 21:32 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo

ik ben in 2001 1juni gesteliseerd en word nog altijd ongesteld

maar nu hoor ik rond de 20ongesteld te word maar nu is het 30 noveber en ben het nog niet kan ik dan nog zwanger worden
Je bent wat?????
Als jij gesteliseerd bent snap ik dat je nog steeds ongesteld wordt.
Ja...je kunt nog zwanger worden
Heb ik de laatste nieuwe medische ontwikkeling gemist?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat ben je?

En ja, je kunt nog steeds zwanger worden, maar de kans is klein.
Had je verwacht dat je menstruatie was gestolen?
Je kan in de overgang raken, verder is je lichaam geen atoomklok.

Bij de Action koop je twee zwangerschapstesten voor 1.49
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Misschien zit de overgang eraan aan het komen.
quote:Fame schreef op 30 november 2013 @ 21:41:

.

Bij de Action koop je twee zwangerschapstesten voor 1.49haha, als ik deze zin zie staan weet ik al van wie het is :D
..ben bij letter i ....I`m cool.
Als je gesteriliseerd bent is er een kleine kans wanneer je onbeschermd seks hebt gehad om zwanger te worden, soms zal het lichaam zelf de sterilisatie ongedaan maken.

Ben je normaal gesproken regelmatig ongesteld?

Doe inderdaad een zwangerschapstest als je het niet vertrouwd.

klik hierop voor wat meer informatie over sterilisatie.
Oh en de kans dat je zwanger bent bestaat... er is een hele, kleine kans dat je zwanger wordt na sterilisatie... maar de kans is er.

dus maandag maar even naar de action.
..ben bij letter i ....I`m cool.
quote:pienb schreef op 30 november 2013 @ 21:48:

[...]

haha, als ik deze zin zie staan weet ik al van wie het is :DIk heb ook al eens gedacht dat Fame aandelen heeft
het lijkt me heel sterk dat je na een stelisatie van 13 jaar geleden nog zwanger wordt. Een medisch wonder eigenlijk

Dus er zal een andere oorzaak zijn. Ga naar je dopter
quote:limelight schreef op 30 november 2013 @ 21:54:

[...]

Ik heb ook al eens gedacht dat Fame aandelen heeft Zo'n gemiste kans! Helaas, maar ik promoot gewoon goed en goedkoop.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dopter? Voor al uw stelisaties
Oh, 13 jaar na sterilisatie? Dan kom je gewoon weer in de puberteit en begint het hele feest weer opnieuw, echt!
Hoe oud ben je? Is er kans dat je in de overgang komt?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Waarom vind je het vreemd dat je nog altijd ongesteld word? Ik snap nooit zo goed waarom mensen niet snappen hoe hun lichaam werkt en wat er met hun lichaam gebeurt bij een ingreep.
@ tekenis:
Als je Maria heet kan dat, zeker zo rond deze tijd van het jaar.
Dus je bent 1 juni 2001 gesteriliseerd. Al die tijd werd je gewoon ongesteld. Maar deze maand blijk je dus maar niet ongesteld te worden en je vraagt je af of je zwanger bent?

Als je al 12 jaar gesteriliseerd bent, ga ik ervan uit dat je niet meer heel jong bent. Dus zou het misschien kunnen dat jouw menopauze begonnen is?

Mocht je toch zwanger zijn, best zo snel mogelijk naar de dokter gaan want de kans bestaat dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is, komt vaak voor als je zwanger wordt na sterilisatie.
Beste mensen,

Ik snap dit nu echt niet. Stel je nu toch eens voor dat iemand zoals rosewita in real life tegenover je stond. Ik durf te verwedden dat jullie dan niet grapjes zouden maken. Gewoon om het feit dat dan bepaalde dingen duidelijker zijn bij het zien van iemand. Ik durf dit te verwedden om een knoop in mijn zakdoek! Even cryptisch....

Beste rosewita,

Als je bent gesteriliseerd kan je nog gewoon ongesteld worden. Voor ongesteld worden maakt gesteriliseerd zijn dus niet uit. Sterilisatie zorgt er voor dat je geen kinderen kan krijgen dus niet zwanger kan worden. Vraag gerust meer als je het niet weet.
quote:aventura_ schreef op 30 november 2013 @ 22:35:

Waarom vind je het vreemd dat je nog altijd ongesteld word? Ik snap nooit zo goed waarom mensen niet snappen hoe hun lichaam werkt en wat er met hun lichaam gebeurt bij een ingreep.En ik snap nooit zo goed waarom het blijkbaar zo moeilijk is om tussen de regels door te lezen, grrrrrrr. Ga je schamen.
Ze schrijft toch nergens dat ze het raar vindt dat ze nog ongesteld wordt?

Ze is deze maand alleen nog niet ongesteld geworden, dát vindt ze raar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven