Gestopt met de pil, veel bloedverlies
dinsdag 22 oktober 2013 om 09:41
Hallo,
Ik ben gestopt met de pil, omdat ik hier anders van werd. Ik heb echter van de nieuwe strip nog 5 dagen geslikt, maar toch besloten om te stoppen. Na twee dagen werd ik al ongesteld, maar had hierbij erg veel bloedverlies(meer dan anders). Is dit normaal als je plots stop met de pil?? En wanneer gaat het hevige bloedverlies stoppen?(vast per persoon verschillend, maar er is vast wel een globale maatstaf)
Resumé:
- pilstrip op,
- ongesteld geraakt na aantal dagen,
- begonnen met nieuwe strip,
- gestopt met slikken na 4/5 dagen,
- 2 dagen na stoppen ongesteld met erg veel bloedverlies.
Ik ben gestopt met de pil, omdat ik hier anders van werd. Ik heb echter van de nieuwe strip nog 5 dagen geslikt, maar toch besloten om te stoppen. Na twee dagen werd ik al ongesteld, maar had hierbij erg veel bloedverlies(meer dan anders). Is dit normaal als je plots stop met de pil?? En wanneer gaat het hevige bloedverlies stoppen?(vast per persoon verschillend, maar er is vast wel een globale maatstaf)
Resumé:
- pilstrip op,
- ongesteld geraakt na aantal dagen,
- begonnen met nieuwe strip,
- gestopt met slikken na 4/5 dagen,
- 2 dagen na stoppen ongesteld met erg veel bloedverlies.
dinsdag 22 oktober 2013 om 10:37
Ik ben vorig jaar gestopt met de pil, en toen heb ik wel 3 maanden gebloed. Daar werdt ik zo gek van dat ik maar weer met de pil ben begonnen. Een maand geleden weer een poging gewaagd om te stoppen en nu bloedde ik maar 1,5 week.
De vorige keer slikte ik er medicijnen naast, misschien had dat er mee te maken(?)
De vorige keer slikte ik er medicijnen naast, misschien had dat er mee te maken(?)