Gezondheid alle pijlers

Gestopt met de pil, veel bloedverlies

22-10-2013 09:41 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben gestopt met de pil, omdat ik hier anders van werd. Ik heb echter van de nieuwe strip nog 5 dagen geslikt, maar toch besloten om te stoppen. Na twee dagen werd ik al ongesteld, maar had hierbij erg veel bloedverlies(meer dan anders). Is dit normaal als je plots stop met de pil?? En wanneer gaat het hevige bloedverlies stoppen?(vast per persoon verschillend, maar er is vast wel een globale maatstaf)

Resumé:

- pilstrip op,

- ongesteld geraakt na aantal dagen,

- begonnen met nieuwe strip,

- gestopt met slikken na 4/5 dagen,

- 2 dagen na stoppen ongesteld met erg veel bloedverlies.
Ja hoor dat kan. De boel is even ontregeld. Je menstruatie kan nu ook even langer zijn dan normaal. Trekt vanzelf weer bij in de komende maanden.
Ja dat kan. Je hormoonhuishouding is even ontregeld. Dat gaat vanzelf weer over.

Je slikte de pil maar een strip plus de paar dagen van de tweede strip begrijp ik? De eerste drie maanden moet het lichaam sowieso nog wennen.
@Saartje:

Klopt idd. Heb de pil nu ongeveer een half jaar geslikt, maar merkte een verlaagd libido en snel geprikkeld. Omdat ik er dit weekend nu zo zat van was, besloten te stoppen midden in de strip.
Ik ben vorig jaar gestopt met de pil, en toen heb ik wel 3 maanden gebloed. Daar werdt ik zo gek van dat ik maar weer met de pil ben begonnen. Een maand geleden weer een poging gewaagd om te stoppen en nu bloedde ik maar 1,5 week.

De vorige keer slikte ik er medicijnen naast, misschien had dat er mee te maken(?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven