Gezondheid alle pijlers

Gestopt met pil, toen weer begonnen, nu "bloedingen"

12-07-2010 22:24 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello,

Ik verontschuldig me alvast als hier al een topic over is(vast wel) maar ik forum mobiel dus geen zoekfunctie.

De situatie is als volgt:

Bijna 2 maanden terug ben ik gestopt met de pil en de maand erna ben ik weer begonnen. Menstruatie duurde al wat langer dan ik verwacht had. Toen na 4 dagen weer een beetje bloed, toen 2 dagen erna tijdens het vrijen weer wat(beetje bloed met van die enge stolsels) eergister vieze bruine afscheiding en vandaag weer een beetje bruin spul. Ik denk dat mijn lichaam gewoon nog een beetje in de war is, maar twijfel toch of ik niet naar de dokter moet gaan.

Liefs, Nazife.
Ik zit ondertussen trouwens alweer in de 3e week van mijn pilstrip.
Als je twijfelt, bel dan gewoon morgenvroeg je huisarts even om te overleggen
Even bellen inderdaad, kan gewoon "spotting" zijn, licht bloedverlies/bruine vloeistof bij weer beginnen met de pil, staat als het goed is ook in de bijsluiter, als het om Microgynon gaat dan.
Nja, microgynon...die goedkope versie ervan dan. Ik ben zo´n miep die niet voor niks de dokter wil bellen. Vandaar.
Ik heb het ook met de goedkope mycroginon 20.

doorbraakbloedingen.

nu aan de 4e strip bezig en voel alweer iets kramperigs.

heb me voorgenomen nog een paar weken vol te houden en anders een andere pil te vragen
Had je daarvoor ook dezelfde Microgynon (20-30-50)? Want als het een nieuwe pil is kan het zijn dat hij te licht voor je is en dan ben je ook niet goed beschermd tegen zwangerschap! Dat merk je aan zg. doorbraakbloedingen, duidelijk te onderscheiden van spotting (dat is zeer licht bloedverlies). Bij doorbraakbloeding (medium bloedverlies) kun je het beste weer contact opnemen met arts en deze maand verder condooms erbij gebruiken of geen seks meer hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven