Gevoelig plekje in borst
zondag 29 december 2013 om 22:48
Ik heb in mijn ene borst een gevoelig plekje, het voelt als een blauwe plek en in mijn borst voel ik iets van een bultje. Het is heel klein, en geen duidelijke bobbel, maar er zit wel duidelijk iets. Ik zit 4 dagen na mijn menstruatie, en daarvoor had ik het ook al. Ik ben 23 jaar, en borstkanker doet meestal geen pijn dus denk niet meteen aan het ergste. Maar ik vroeg mij af of het toch verstandig is om naar de huisarts te gaan, of zou ik het maar even afwachten? Wil ook weer niet voor niks naar de huisarts gaan. Ik heb het proberen te googlen, maar je komt meestal meteen doem scenario's tegen.
zondag 29 december 2013 om 22:52
zondag 29 december 2013 om 22:55

zondag 29 december 2013 om 22:58
Ik heb dit al heel lang, ben halverwege de 20. Het maakt me soms wel zenuwachtig, dus ga dan voor de zekerheid toch maar even langs de huisarts. Bij mij zijn het gewoon klieren die op een bepaald stukje bij elkaar komen en dat vormt een bultje. Afhankelijk van waar ik in mijn cyclus zit doet het pijn of niet.
Maar als je je zenuwachtig maakt gewoon naar de huisarts gaan hoor. Liever een keer vaker daar zitten en horen dat het goed is dan niet gaan en zenuwachtig blijven of slecht nieuws krijgen als je toch gaat. Doe ik ook, zeker als het gaat om gevoelige plekjes in je borst.
Maar als je je zenuwachtig maakt gewoon naar de huisarts gaan hoor. Liever een keer vaker daar zitten en horen dat het goed is dan niet gaan en zenuwachtig blijven of slecht nieuws krijgen als je toch gaat. Doe ik ook, zeker als het gaat om gevoelige plekjes in je borst.