Gezondheid alle pijlers

Gewrichtsklachten

23-02-2015 20:19 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben nog vrij jong en heb nu al poly-artrose. Heup, knie, enkels ,handen etc. Met daarnaast lymfodeem met steunkousen.

Nu is het logisch dat ik gewrichtsklachten heb maar 2 dagen na weekend in het bos in oktober kreeg ik last van wondroos. Tenminste weekendarts dacht dat , huisarts niet. Sindsdien een keer of 4/5 wondroos gehad met steeds antibiotica.

Drie weken geleden werd ik in 1 keer gek van de pijn . Alleen maar gewrichtsklachten en zeer heftig.

Getest op lyme, niks uitgekomen. Doorgestuurd naar reumatoloog niks uitgekomen. etc. Allemaal leuk en aardig maar ik zit of liever gezegd lig nog steeds met enorme pijnen en een inmiddels groot scala aan pijnstilling: Celebrex, Oxycontin (100mg per dag) Oxynorm, diclofenac en paracetamol en diazepam als snachts ik veel spierpijn heb. Elke nacht inmiddels. Ik ben het zo zat. Wordt van kastje naar de muur gestuurd . Ik ga nu maar richting het alternatieve circuit. Ik zoek een arts die en regulier en alternatief is opgeleidt. Ik weet niet of hier namen mogen worden doorgegeven. Ik hoop het wel want ik ben meer dan wanhopig. Ondanks al die medicatie heb ik hazenslaapjes. Lig te veel op bed. Ik weet echt dat ik moet bewegen maar het doet pijn . Nou ja genoeg. Als iemand tips heeft in welke richting dan ook . Heel graag. Alvast enorm bedankt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven