ik ben sinds drie dagen verkouden met heel veel keelpijn, maar meer dan een verkoudheid is het ook niet (geen griep oid).
Maar vanochtend werd ik wakker met zo'n gloeiend (heet en rood) gezicht dat ik dacht dat ik koorts had. Niet dus, de temperatuur is normaal, de hele dag al, maar mijn gezicht blijft zo gloeien, alsof ik net 20 min in een sauna ben geweest.
wat moet ik hiermee? Heb al paracetamol genomen (zonder resultaat), en het begint heel vervelend te worden. maar tegelijkertijd vind ik het niet belangrijk genoeg om naar de huisarts te gaan. Of toch wel???
ook geen alcohol... oh jee, ik herinner me net (over alcohol gesproken) ik heb gisteren een crodino gedronken (zonder alcohol dus). maar die heb ik wel eens eerder gedronken en niets van gemerkt
Mijn hoofd is ook altijd warm, vooral op het werk, met de verwarming die dan weer koud en dan weer te warm is.
Krijg dan ook allemaal rode vlekjes in mijn gezicht.
Anoniem_91620
donderdag 24 februari 2011 om 18:37
Ik heb dat ook zo vaak als ik niet fit ben. Volgens mij hoort dat er gewoon bij. Ik zou me daar dus geen zorgen over maken. Leg anders even een lekker koud washandje op je gezicht.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.